پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 دی 1395 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 11253

پیام تسلیت استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی اارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی اارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام سیدموسی خادمی چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم وارسته، دانشمند بزرگ و مبارز نستوه حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صدیق امام و رهبری و مرد روزهای سخت انقلاب و نظام باعث تاسف و تالم شد و ضایعه ای اسفبار و ثلمه ای جبران ناپذیر برای کشور و نظام مقدس جمهور اسلامی محسوب می شود.

بی شک خدمات ارزنده آن مرد بزرگ و مبارز خستگی ناپذیر در قبل از انقلاب و در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و تحمل رنجها و شکنجه ها در زندانهای ساواک و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در حساس ترین دورانهای حیات نظام و انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

آن عالم فقید و مجاهد نستوه که از اعضای برجسته و موثر شورای انقلاب بوده، در دوران حیات خود علاوه بر امین امام و رهبری مسئولیتهایی همچون سرپرستی وزارت کشور،  ریاست مجلس شورای اسلامی، رییس مجلس خبرگان رهبری،  رییس جمهور ایران اسلامی ، رییس مجلس خبرگان رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها گوشه ای از خدمات ارزنده و گنجینه گرانبهای این همسنگر رهبر معظم انقلاب است.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف،  انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی هاشمی رفسنجانی را محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه و ملت قدر شناس ایران اسلامی و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض میکنم و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و علو درجات را برای ایشان در جوار حضرت حق مسالت می نمایم.

 

سید موسی خادمی_ استاندار

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت