پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1400 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 112624

مسدود شدن راه ۱۸۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد

به همت راهداران بازگشایی جاده‌های روستایی درکهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

به گزارش صدای جنوب ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای این استان گفت: در پی بارش سنگین برف در مناطق سردسیری، راه ۱۸۰ روستای استان در شهرستا‌های بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه و چرام مسدود شد.
کرم جانی پور با بیان اینکه با تلاش راهداران تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شد، افزود: کار بازگشایی  ۱۶۰ دیگر راه روستایی استان با وجود شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارد.
وی از مسدود شدن جاده پاتاوه – دهدشت خبر داد و اضافه کرد: این مسیر از یاسوج به لوداب باز است، اما بخشی از مسیر لوداب به دهدشت به علت تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز و به دلیل شدت بارش‌ها و سیلابی شدن این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از مسیر جایگزین یعنی جاده یاسوج- بابا میدان تردد کنند.
جانی پور از تداوم مسدود شدن جاده سپیدار – سادات امامزاده علی – جوخانه به سرفاریاب خبر داد و گفت: با وجود اینکه این مسیر دو بار بازگشایی شده، اما به دلیل شدت بارش برف و طولانی بودن این مسیر به طول ۱۱۰ کیلومتر این محور نیز تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط بارش‌ها مسدود است و توصیه می‌شود کابران جاده‌ای به جای عبور از آن مسیر از مسیر یاسوج – بابامیدان تردد کنند.
وی با بیان اینکه همه جاد‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در این جاده‌ها در جریان است ادامه داد: با توجه به احتمال ریزش سنگ به رانندگان توصیه می‌شود از توقف درگردنه مله شوره در جاده یاسوج- شیراز، تنگ مهریان در جاده یاسوج -کاکان و خروجی تونل گل زردان در جاده یاسوج- بابامیدان خودداری کنند.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای به رانندگان و مسافران توصیه کرد در این بارش‌ها از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند و قبل از سفر از اداره کل راهداری استان و ادارات راهداری در شهرستان‌ها و همچنین پلیس راه از وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند و از مسیر‌های اعلام شده تردد کرده و خودروی خود را حتما به زنجیر چرخ مجهز کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت