پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 دی 1400 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 112716

تاکید استاندار بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در استان تاکید کرد.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، سید علی احمدزاده در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش با تاکید بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: سیاست کلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن آموزش است‌.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ترم جدید کلاس‌های درس دانشگاه‌ها تشکیل شود، اظهار داشت: بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه‌‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود و ظرفیت کلاس‌های درس مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌ اجتماعی در کلاس درس حاضر شوند، همچنین متولیان به نحوی برنامه‌ریزی کنند که در خوابگاه‌های دانشجویی آسیب‌پذیری به حداقل برسد و دانشجویان به کرونا مبتلا نشوند.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بر اساس معیارهای وزارت بهداشت خواهد بود و متولیان در دانشگاه و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی لازم در این خصوص را انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر تصمیم جدیدی برای تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس در سطح کشور گرفته شود ما هم تابع خواهیم بود و در بازگشایی‌ها تجدیدنظر می‌‌کنیم اما در حال حاضر اولویت حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها است.

احمدزاده ادامه داد: والدین  دانش‌آموزان و دانشجویان به شکلی برنامه‌ریزی کنند که فرزند آنها در کلاس درس حاضر شوند.

وی ضمن قدردانی از معلمان و اساتید دانشگاه در استان گفت: از همه می‌خواهم علم آموزی را جدی بگیرند و برای پیشرفت استان آن را سرلوحه کار قرار دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت