پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1400 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 112723

دستگیری عاملان اصلی درگیری مسلحانه در کهگیلویه

۳ تن از عاملان اصلی نزاع و درگیری مسلحانه در کهگیلویه دستگیر شدند.

به گزارش صدای جنوب  سرپرست نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: روز گذشته حکم الهی برای قاتلِ محکوم به قصاص که سال ۹۸ یک نفر را در شهر دهدشت به قتل رسانده بود، در زندان مرکزی یاسوج اجرا شد.
علی مسعودجو افزود: پس از مراسم خاکسپاری فرد اعدام شده، وابستگان ایشان به منازل اولیاء دم فرد مقتول حمله ور شدند و یک نفر در این درگیری با اسلحه به قتل رسید.
وی ادامه داد: بلافاصله ماموران حاضر در صحنه ۳ تن از عاملان نزاع و متهمان اصلی قتل را شناسایی و دستگیر و ۳ قبضه اسلحه نیز از آن ها کشف و ضبط کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه قضایی امنیت در منطقه برقرار است.
وی با تاکید بر اینکه موضوع در حال بررسی است ادامه داد: پلیس با افرادی که بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
دادستان کهگیلویه هم گفت: در دو روز گشته جلساتی با بزرگان، ریش سفیدان و متنفذان محکوم به قصاص برگزار شد و تمام تدابیر در این خصوص انجام شده بود.
کریمی زاده افزود: متنفذان در جلسه شورای تامین تضمین دادند که هیچگونه تعرضی به اموال، انفال و منازل خانواده‌های مقتول انجام نشود.
سعید کریمی راد ادامه داد: اما با تمام صحبت ها، جمعی قانون شکنی کردند و چند جوان به منازل حمله کردند در حالی که در شورای تامین شهرستان، بزرگان آن‌ها قول داده بودند که هیچ اقدام خلاف امنیتی انجام نشود.
وی با اشاره به این که دستورات لازم برای پیگیری این پرونده صادر شده است گفت: خط قرمز ما نزاع است و به صورت جدی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهیم کرد.
دادستان کهگیلویه گفت: با تمام افرادی که بخواهند فضای مجازی را ملتهب کنند و با انتشار تصاویر آرامش مردم را بر هم بزنند به اشد مجازات برخورد خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت