پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1400 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 112783

واگذاری ۵۴ هکتار زمین به متقاضیان ساخت واحد‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویر احمد از واگذاری ۵۴ هکتار زمین به متقاضیان ساخت واحد‌های صنعتی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش صدای جنوب ، هاشم موسوی تامین زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه گذاری برای استقرار و احداث واحد‌های تولیدی را از برنامه‌های مهم شرکت شهرک‌های صنعتی بیان کرد و گفت: این مقدار زمین در قالب ۳۷ قرارداد به متقاضیان و مجریان ساخت واحد‌های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.
وی  با بیان اینکه از ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی موجود در کهگیلویه و بویراحمد عملیات واگذاری در ۱۳ شهرک انجام شده است افزود: در همه این ۱۳ شهرک‌های صنعتی زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاری از جمله تامین آب، برق، گاز، احداث خیابان و جدول کشی اجرا شده است.
موسوی با اشاره به اینکه در این ۱۳ شهرک ۳۴۶ واحد تولیدی کوچک و متوسط، مستقر شده اند اضافه کرد: هیچ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به دلیل نبود زیر ساخت لازم و مورد نیاز برای سرمایه گذاری و فعالیت تولیدی تعطیل نشده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های بومی و منطقه‌ای برنامه ریزی و پیگیری برای اختصاص زمین و احداث ۷ ناحیه صنعتی در ۷ شهرستان استان بوده است تا علاوه بر جذب سرمایه‌های منطقه‌ای و بومی در هر شهرستان استان زمینه رشد و توسعه این شهرستان‌ها نیز فراهم شود.
موسوی گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و زمینه سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ضمن دعوت از فعالان اقتصادی و صنعتگران برای استقرار و استفاده از این ظرفیتها، آمادگی داریم در سریعترین زمان نسبت به اختصاص زمین همراهی های لازم را انجام دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت