پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1400 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 112791

فرماندار کهگیلویه:

هدف مسئولان از بازدیدهای میدانی گره گشایی از مشکلات مردم است

یک هفته پس از اولین حضور فرماندار کهگیلویه در گلزار شهدای روستای چنگلوا حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از این روستای بخش مرکزی بازدید کردند .

صدای جنوب:

نماینده ولی‌فقیه با حضور در یادمان شهدای روستای چنگلوا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و ضمن قرایت فاتحه باحضور در مسجد روستا از نزدیک پای درد دل مردم نشست.

 

در این بازدید که جمعی از مسؤولان شهرستان و استان حضور داشتند، اهالی روستا به بیان مسائل و مشکلات روستا از جمله در حوزه آب شرب,جاده, مسکن، کشاورزی، دامداری، منابع طبیعی… پرداختند

 

فرماندار کهگیلویه در خصوص بازدیدهای میدانی مسیولین استانی از بخش های مختلف شهرستان گفت: در راستای گره گشایی از مشکلات مردم چنین برنامه هایی در دستور قرار می گیرد

 

وی با بیان اینکه بخشی از دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسیولین نتیجه قول هایی بود که عملی نشد تصریح کرد : شرایط کنونی و منابع محدود ایجاب می کند مشکلات اولویت بندی شود ,در حد ظرفیت ادارات شهرستان حل مشکلات مردم پیگیری می شود و مدیران موظفند رسیدگی کنند .

وی خاطر نشان کرد :مسیولین باید جایی را که نمتوانند کاری برای مردم انجام دهند با مردم صادق باشند و به انها بگویند تا اعتمادشان خدشه دار نشود و امیدشان از دست نرود .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه-در این بازدید اهالی به مشکلاتی اشاره کردند .

 

انها گفتند که جاده اصلی دسترسی به روستا با جاده کارخانه اجر یکی است واین برای تردد روزانه اهالی خطراتی ایجاد کرده و نیاز به تعریض دارد

بیشتر مشکلات این روستا به گفته خودشان به کمبود آب بر می گشت .از انجاییکه شغل عمده این روستاییان دامداری کشاورزی است انها در آبرسانی و تامین اب دام ها در سکونتگاههای عشایر ی خود دچارمشکل هستند و امور عشایر تاکنون نتوانسته است کمک راضی کننده ای را به جامعه هدف خود در این منطقه ارایه دهد این در حالی است که آب شرب خود روستا نیز با مشکل مواجه است .

 

مدیر کل امور آب استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه در دوسال گذشته کم بارشی مشکلاتی را بوجود اورده است تصریح کرد : با برنامه ای که برا ی تجهیز ایستگاه پمپاژ اب برای ١١/۵کیلومتر در این مسیر داریم مشکل برطرف خواهد شد .

 

در این جلسه به مشکلات دیگری از قبیل ساماندهی گلزار مطهر شهدای روستا , مسکن , کمبو د تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و آموزشی تنها مدرسه روستا,احداث نیمه کاره درمانگاه روستا,مرمت قلعه باستانی .ضرورت استقرار پاسگاه انتظامی نیز مطرح شد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت