پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 بهمن 1400 ساعت 12:11:: شناسه خبر: 112928

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد روند افزایشی اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد/ شناسایی ۷ بیمار مبتلا به سویه جدید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است.

به گزارش صدای جنوب  ، سید جواد هاشمی در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده و تاکنون ۷ بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان شناسایی شده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرعت شیوع این ویروس، تعداد مبتلایان به سویه جدید بیش از این تعداد است.
وی با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.
هاشمی بیان کرد: ماموریت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود.
وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی عده‌ای از مردم استان حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها از تزریق واکسن مشخص شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکل بیمارستان نرگسی با دستور استاندار حل شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.
هاشمی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت