پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 11316

مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در کهگیلویه و بویراحمد (+زمان و مکان)

دستورالعمل لازم برای پوشش این مراسم به صدا و سیما و سایر رسانه‌ها ارسال می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر امروز با حضور مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد و به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت این عالم مجاهد و یار دیرین امام و رهبری بر برگزاری مناسب مراسم ارتحال این شخصیت برجسته انقلاب تأکید کرد و گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به بهترین شکل ممکن در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

محمدی از تشکیل ستادهای تبلیغات و ستاد برگزاری مراسم خبر داد و با اشاره به حضور ویژه دانشگاه آزاد در برگزاری مراسم بزرگداشت این شخصیت برجسته انقلاب عنوان کرد: کلیه تبلیغات میدانی و آماده‌سازی جایگاه اصلی مراسم بر عهده این دانشگاه است.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در مصلی بزرگ شهریاسوج خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور مسؤولان ارشد استانی، مدیران و عموم مردم از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به پوشش رسانه‌ای این مراسم توسط صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و سایر رسانه‌های مکتوب و مجازی استان، عنوان کرد: دستورالعمل لازم برای پوشش این مراسم به صدا و سیما و سایر رسانه‌ها ارسال می‌شود.

محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های نظامی و قضایی استان با مطبوعات، رسانه‌ها و کسانی که قصد سوء استفاده از این مراسم را داشته باشند برخورد جدی می‌کند.

وی در پایان از همه مردم استان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت