پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 دی 1395 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 11444

بخشدار سرفاریاب:

آیت‌الله هاشمی شخصیتی فراجناحی بود

آیت‌الله هاشمی شخصیتی محکم و استوار بود که با رژیم پهلوی در زمان خود به مبارزه برخواست و مورد احترام تمامی جناح های سیاسی کشور بود.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

بخشدار سرفاریاب  در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که امشب با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد الرضای شهر سرفاریاب برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت یار دیرین امام و رهبری و تشکر از حضور مردم در این مراسم گفت: حضور مردم عزیز در مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان دهنده این است که مردم قدردان بزرگان و خدمت‌گذاران خود هستند.

به گزارش صدای جنوب، غلام‌حسن آتش سودا مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: ایشان قبل از انقلاب سختی‌ها و شکنجه‌های زیادی را برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شدند و بعد از پیروزی انقلاب در مسئولیت‌هایی که بودند به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت و برای سربلندی ایران عزیز تلاش کردند.

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب فقدان هاشمی را خلاء بزرگی برای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم تشییع و پیام تسلیت مقامات و سران جهان نشان داد که آیت‌الله هاشمی یک ابر مرد محکم و استوار بود که با رژیم پهلوی در زمان خود به مبارزه برخواست و به قول مقام معظم رهبری از دارایی‌های خود هزینه کرد تا مبارزان انقلابی بتوانند با رژیم پهلوی مبارزه کنند.

آتش‌سودا افزود:  از ویژگی‌های برجسته مرحوم هاشمی فرا جناحی بودن ایشان بود، همه جناح‌ها اعم از چپ و راست به ایشان احترام می‌گذاشتند و دیدیم که در مراسم ایشان همه جناح‌ها از هر سلیقه‌ای حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت