پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 11567

باصدور بیانیه ای؛

حجت الاسلام سیدمحمدموحد از تاسیس «جبهه مردمی انقلاب اسلامی» حمایت کرد

با میمون خواندن این حرکت و در راستای شناختی که به چهره مقبول و ولائی موسسین این جبهه دارم ، حمایت خود را از این حرکت ارزشمند و وحدت آفرین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام میدارم .

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدموحد در بیانیه ای  از تاسیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی اعلام حمایت نمود.

در این بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
نظام مقدس جمهوری اسلامی که با رهبری مرجع عالیقدر حضرت امام خمینی ( ره ) و با حمایت اقشار مختلف مردم ایران و با نثار خون شهداء گلگون کفن بمنظور ریشه کردن ظلم و بی عدالتی و حاکمیت عدل و خدمت به محرومین و مستضعفین جهان به پیروزی رسیده است هم اکنون میرود تا با رهبری ولی فقیه زمان ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) ، آرمانهای امام راحل را در ایران اسلامی و جهان محقق سازد . اگرچه در قریب به چهار دهه گذشته ، دشمنان قسم خورده این نظام نوپا سعی در تضعیف این انقلاب نموده اند لیکن به لطف خدا امروز شاخ و برگ این درخت تنومند در اقصی نقاط جهان گسترده و بارقه امیدی در قلب مسلمانان و مظلومان جهان ایجاد نموده است و به اعتراف دشمنان و اندیشمندان و صاحبنظران ، یکی از قدرتهای مطرح منطقه و جهان بشمار می آید .
اینک که در راستای تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی و اندیشه های زلال و بلند امام ( ره ) و کاربردی کردن نظرات رهبر معظم انقلاب و با نیت وحدت و انسجام کلیه نیروهای انقلاب اسلامی که دارای وجهه انقلابی و دلبستگی به اهداف انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشند ، جبهه مردمی انقلاب اسلامی تاسیس گردیده ، با میمون خواندن این حرکت و در راستای شناختی که به چهره مقبول و ولائی موسسین این جبهه دارم ، حمایت خود را از این حرکت ارزشمند و وحدت آفرین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام میدارم . امیداست با این تدبیر انقلابی شاهد یکپارچگی نیروهای مومن و ارزشی در استان و کشورمان باشیم .

سید محمد موحد . ۲۲ دیماه ۱۳۹۵

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت