پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1400 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 115732

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد/ توجه خاص دولت سیزدهم به اقشار محروم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به محرومین گفت: در سال جاری ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت نهادهای حمایتی احداث شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به محرومین گفت: در سال جاری ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت نهادهای حمایتی احداث شد.

سید علی احمدزاده که به مناسبت ۱۴ اسفند سالگرد تاسیس کمیته امداد در جمع کارکنان این نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت با تبریک این روز اظهار داشت: خدمت به اقشار کم درآمد و محروم توفیقی است که نصیب کمیته امداد شده و این نهاد حمایتی تاکنون در بخش‌های مسکن، ازدواج، اشتغال، امدادرسانی، درمان و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان کارهای خوبی انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان هم اعتباراتی برای توجه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شد، همچنین اعتبارات گازرسانی به خانوارهای تحت پوشش در حال تخصیص است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشدند، گفت: کمک‌ها و اقدامات تاثیرگذار کمیته امداد حضرت امام(ره) به افراد بی‌بضاعت قابل تقدیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی حکومت توحیدی و الهی است، افزود: دولت سیزدهم دولت عدالت محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفین است، قشر محروم جامعه در این دولت مورد توجه خاص قرار دارند و امیدواریم از مشکلات آنها کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مشکلات مردم حساس هستیم، گفت: وقتی گزارشی از محرومیت و گرفتاری خانواده‌ای به دستم می‌رسد بلافاصله پیگیری می‌کنم و در کنار امداد فعال هستیم تا مبادا زن بی‌سرپرست، کودک یتیم و معلولی در مضیقه باشند.

احمدزاده با اشاره به توجه خاص دولت آیت‌الله رئیسی به محرومان گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد طبق سیاست‌ها و نگاه دولت باید توجه بیشتری به اقشار محروم و کم‌درآمد جامعه شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب و گسترده کمیته امداد حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری گفت: با مشارکت نهادهای حمایتی از جمله سپاه و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان آغاز شده ضمن اینکه کلید ۸۰۰ واحد احداثی به صاحبان تحویل داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در استان توسط کمیته امداد حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ۱۴۵ میلیارد تومان است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت