پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 دی 1395 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 11581

استاندار در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی:

دکتر چمن جزء مدیران خوب کهگیلویه وبویراحمد بود/ما باید فرزندان استان را کمک نماییم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای «چمن» اصول را در هنگام کار رعایت می‌کرد، اما این به مزاج برخی‌ها خوش نیامد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور جمع زیادی از مسئولان و سیاسیون برگزار شد، اظهار کرد: برخی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای کوچک‌ترین مشکلات درمانی به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند و این یکی از ضعف‌های بزرگی بود که در سیستم بهداشت و درمان استان مشاهده می‌شد.
به گزارش صدای جنوب،سیدموسی خادمی در ادامه بیان کرد: در سال ۹۲، از هر هزار نفر ۴۰ نفر آنها به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند و اکنون این عدد به ۱۳ نفر رسیده و این رقم خیلی خوبی در حوزه سلامت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید از خدمات چمن تشکر کنیم، فردی که نظارت خوبی بر کارها داشت و جزء مدیران خوب استان کهگیلویه و بویراحمد بود و از نظراتش در بخش‌های مهم و مختلف استان استفاده می‌کردیم.
خادمی با بیان اینکه باید قدردان فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم، تصریح کرد: چمن سعی می‌کرد اصول را رعایت کند و این کار او به مزاج برخی خوش نیامد و ما باید فرزندان استان را را کمک کنیم و اگر اشکالی در مدیریت‌ها هست آنها را اصلاح کنیم.
وی از مدیر جدید دانشگاه علوم پزشکی خواست که کارهای خوب چمن راا ادامه دهد و افزود: خروجی کار باید رضایت‌مندی مردم باشد بطوریکه این رضایت‌مندی و تغییر را در زندگی خود احساس کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: ما باید از مسئولان وزارتت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی که ثمره‌شان را برای بهبود رفاه حال مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذارند تا هیچ بیماری درمانده نشود قدردانی کنیم.

img_9140-copy img_9155-copy img_9119-copy img_9128-copy img_9100-copy img_9086-copy ۱۳۹۵۱۰۲۲۱۰۰۳۰۶_photol img-20170111-wa0008

نظرات

  1. امیر گفت:

    سلام بر صدای جنوب و سلام بر استاد چمن.
    استاد چمن امروز شهامت و شجاعت و دین محوری و ظلم ستیزی و اقتدار خودشان را بیمه کردند.

  2. ناشناس گفت:

    دکتر چمن مدیرنمونه استان و دانشگاه یادت درخاطرههاست

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت