پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1395 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 1176

رنگ باختن ارزش های فکری و حزبی در لیست ائتلاف های انتخاباتی خوزستان؛

هم اصلاح طلب، هم اصولگرا!

کاندیدی که در دو لیست قرار گرفته باید مشخص کند که چگونه می تواند دو تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی را در خود جمع کند.

یک کانال خبری وابسته به اصلاح طلبان به نقل شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان را در دور دوم انتخابات منتشر کرد.
از نکات جالب این لیست قرار دادن نام سیدهادی طباطبایی کاندیدای حوزه انتخابیه ایذه و باغملک در این لیست است. سید هادی طباطبایی از نیروهای اصولگرا و از ابتدا نیز در لیست ائتلاف اصولگریان قرار داشته است.
۶۶۴۰۱_۹۸۱-۱
لازم به ذکر است که رقیب سیدهادی طباطبایی، هدایت اله خادمی از نیروهای مستقل است که شاید قرار گرفتن خادمی در لیست اصلاح طلبان قابل توجیه تر برای شورای سیاست گذاری می بود اما گویا روال لیست های و ائتلاف های سیاسی این روزها از مدار ارزش های حزبی و گروهی خارج شده و بیشتر به چرتکه انداختن شبیه شده است و مسئولین لیست ها با حساب کتاب و احتمالا اینکه چه کسی بیشتر رای خواهد داشت و قرار دادن وی در لیست، سعی در برنده شدن به هر قیمتی دارند.
مساله دیگری که حائز اهمیت است اگر قرار دادن این کاندیدا در لیست اصلاح طلبان بدون هماهنگی وی بوده قطعا این کاندیدا باید اطلاع رسانی نموده تا باعث سردرگمی رای دهندگان حوزه انتخابیه نگردد  و اگر هم با هماهنگی نام وی در لیست قرار گرفته باید وی مشخص کند که چگونه می تواند دو تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی را در خود جمع کند.
همچنین در لیست ائتلاف اصلاح طلبان تعدادی از مدیران دولت نهم و دهم وجود دارد و شایعاتی وجود دارد که برخی از کاندیداهای آنها در ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد مسئول کمیته های مختلف بوده اند. در روزهای گذشته ائتلاف اصولگرایان خوزستان نیز یکی از کاندیداها که شاید خیلی در دایره اصولگرایی جای نداشته باشد را به لیست خود در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون افزودند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت