پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 دی 1395 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 11823

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

۱۴ خانه بهداشت و ۲ مرکز بهداشتی درمانی در چاروسا فعال می باشد

غفاری دیوارکشی و محوطه سازی مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان را از دیگر خدمات در بخش چاروسا عنوان کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  خدمات علوم پزشکی در بخش‌های دورافتاده دیشموک و چاروسا را مطلوب و مورد رضایتمندی مردم دانست.

به گزارش صدای جنوب،رشید غفاری درگفت و گوباخبرنگاران در چاروسا  اظهار داشت:طرح تحول سلامت تحولی عظیم در حوزه بهداشت ودرمان استان بویژه مناطق محروم  بوجود آورده است.

وی افزود:۱۴ خانه بهداشت و ۲ مرکز بهداشتی درمانی در چاروسا فعال می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد خانه‌های بهداشت در این بخش به نسبت جمعیت مناسب است، اظهارداشت: همه واحدهای بهداشتی و درمانی از سال گذشته در این بخش فعال شده است.

غفاری تصریح کرد:در زمینه انجام آزمایش که بخش زیادی از مراجعت مردم این منطقه به دهدشت بود هم اکنون ۲۱ مورد آزمایش در مراکز درمانی چاروسا انجام می‌شود و این در حالی است که در گذشته تنها امکان انجام هشت مورد آزمایش وجود داشت.

وی تعداد پزشکان مستقر در مراکز بهداشتی و درمانی چاروسا را چهار نفر دانست و گفت: رادیولوژی این بخش فعال است و یونیت دندانپزشکی نیز همه روزه به جز روزهای تعطیل با بهترین دستگاه ها ،خدمات ارائه می‌دهد.

این مسؤول افزود: فوریت‌های پزشکی با شش نیروی انسانی و آمبولانس مجهز در مرکز درمانی قلعه رئیسی و جاورده مستقر بوده و سه دستگاه آمبولانس برای مواقع اضطراری آماده خدمت در این مراکز است.

غفاری با اشاره به راه‌اندازی هفت خانه بهداشت طی سال گذشته در بخش چاروسا تصریح کرد: سایر خانه‌های بهداشت نیز بهسازی و مجهز شدند.

وی، دیوارکشی و محوطه سازی مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان را از دیگر خدمات در بخش چاروسا عنوان کرد.

غفاری از کلنگ‌زنی پایگاه بهداشتی چاروسا با ۲۵۰ متر مربع زیر بنا و با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه حداقل از جهت زیر ساخت مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

معاون بهداشتی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به خدمات بهداشتی و درمانی در دهستان اسفندان از توابع دیشموک اشاره و تصریح کرد: آمبولانس مرکز درمانی اسفندان به زودی با آمبولانس جدید جایگزین می‌شود.

غفاری تعداد خانه‌های بهداشت فعال این حوزه را ۱۳ واحد دانست و افزود: همه مراکز درمانی دارای پزشک و تجهیزات لازم هستند.

رشید غفاری در پایان از تلاش های رئیس شبکه بهداشت و درمان و همچنین سیدمحمدهاشم طاعتی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه قدردانی نمود.

فارس،طیبه سعادتی نیک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت