پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1401 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 119815

تشریح عملکرد شهرداری چرام در ایجاد فضای سبز و‌ تکمیل المان های شهری+تصاویر

  عملکرد شهرداری چرام در ایجاد فضای سبز و‌ تکمیل المان های شهری چرام تشریح شد.   به گزارش صدای جنوب از چرام ، امروزه اهمیت و نقش فضای سبز شهری در حیات شهرها و پایداری آنها و تاثیرات فیزیکی و طبیعی آن در سیستم شهری و بازدهی های مختلف اکولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی آن […]

 

عملکرد شهرداری چرام در ایجاد فضای سبز و‌ تکمیل المان های شهری چرام تشریح شد.

 

به گزارش صدای جنوب از چرام ، امروزه اهمیت و نقش فضای سبز شهری در حیات شهرها و پایداری آنها و تاثیرات فیزیکی و طبیعی آن در سیستم شهری و بازدهی های مختلف اکولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی آن انکارناپذیر است؛ تا آنجا که کاربری فضای سبز در شهرها و سرانه آن یکی از مباحث اساسی در برنامه ریزی و مدیریت شهری تلقی می شود.

 

شهر چرام به لحاظ دارا بودن آب ؛خاک و هوای مناسب قابلیت خوبی برای ایجاد فضای سبز مناسب و‌چشم نواز دارد.

 

شهرداری چرام و مسئول واحد فضای سبز و شورای شهر با همکاری هم توانسته آند در بحث زیباسازی و ایجاد فضای سبز چه در سطح شهر و المان ها و چشمه بلقیس نسبت به سالهای گذشته گام های خوبی بردارند.

 

حمزه بازی شهردار چرام در خصوص اقدامات انجام گرفته در فضای سبز چرام گفت : قبل از سال جدید در بلوار ها و ورودی های شهر چرام؛ ۱۵هزار اصله گل از نوع جعفری؛همیشه بهار؛اطلسی ؛مغربی و گازانی کاشته شد .

 

وی افزود : همچنین در جهت توسعه فضای سبز چرام بیش از ۶۰۰نهال درخت از قبیل پالونیا؛برهان گلی و گل رز و مرکبات در سطح شهر کاشته شد.

 

شهردار چرام از هزینه ۱۴۰میلیون تومانی ساخت و نصب المان چرام ؛رنگ آمیزی تندیس ها و خرید سنگ برای تکمیل المان میدان معلم و برداری از آن در هفته معلم خبرداد .

 

بازی بیان کرد:در راستای گسترش فضای سبز امسال حدود یک هکتار کاشت چمن را داریم که انشالله با تعیین پیمانکار این کار انجام می شود‌

 

شهردار چرام با اشاره به اقدامات انجام گرفته درباغ چشمه بلقیس گفت :جهت آسایش شهروندان و گردشگران در ابتدای کار حدود سیصد میلیون تومان سنگ فرش کردیم و اصلاح جداول و دیوار کشی و سکوبندی را در دستور کار داریم.

 

براساس این گزارش در بحث فضای سبز با همکاری گروه های جهادی و مردمی کارهای خوبی در سطح شهر انجام گرفت که اگر در سایر موارد شهروندان سهیم شوند می توان اتفاقات خوبی را در حوزه شهری چرام رقم زد.

منبع:صبح خرد

 

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت