پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1401 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 120288

توصیه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به مردم/ تحت تاثیر شایعات قرار نگیرید/ احتکار خانگی اقدام نکنید

با داغ‌شدن اخبار مرتبط با واقعی‌شدن یارانه‌های موادغذایی و انتشار قیمت‌های کالا‌های مشمول افزایش قیمت‌ها (مرغ، تخم مرغ، گوشت، روغن و لبنیات) در فضای مجازی، تقاضای مردم استان برای این کالا‌ها به یکباره افزایش یافته و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان این اطمینان را به مردم داد که از نظر تامین کالا مشکلی در استان وجود ندارد و مردم از خرید های هیجانی پرهیز کنند.

صدای جنوب: 

،با داغ‌شدن اخبار مرتبط با واقعی‌شدن یارانه‌های موادغذایی و انتشار قیمت‌های کالا‌های مشمول افزایش قیمت‌ها (مرغ، تخم مرغ، گوشت، روغن و لبنیات) در فضای مجازی، تقاضای مردم استان برای این کالا‌ها به یکباره افزایش یافته و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان این اطمینان را به مردم داد که از نظر تامین کالا مشکلی در استان وجود ندارد و مردم از خرید های هیجانی پرهیز کنند.

سید علی معتمدی‌پور جراحی بزرگ اقتصادی و اصلاح پرداخت یارانه‌ها را به نفع مردم دانست و افزود: مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند چرا که اقلام تاریخ مصرف دارند و احتمال فساد پذیری برخی کالاها وجود دارد.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین کالا ها در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد اظهار کرد: از صبح امروز بالغ بر ۶۳ تن مرغ و ۵۵ تن روغن وارد بازار شده و این وضعیت نیز در روزهای آینده ادامه دارد.

معتمدی پور تاکید کرد: ذخیره سازی اقلام مورد نیاز به خوبی در استان انجام شده و مشکلی در تولید وجود نداشته و روزانه در تمامی نقاط استان کار توزیع کالا و رصد بازار انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پایان اذعان کرد: متاسفانه مردم به غیر از کالاهای مشخص شده به صورت هیجانی سایر کالا ها رو خرید می کنند که این رویه اشتباه است و این اطمینان وجود دارد کالا و مواد به اندازه کافی ذخیره سازی شده و روزانه توزیع می شود.

انتهای پیام /

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت