پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 دی 1395 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 12029

حجت‌الاسلام صلواتی در نشست شورای اداری کهگیلویه:

مردم دیشموک و چاروسا آرزو به دل می میرند/دولت را منصفانه نقد کنیم

صلواتی خطاب به نماینده کهگیلویه و فرماندار دهدشت بیان کرد به ازای هر روز تاخیر در گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک یک نفر آرزو به دل می میرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه قلعه رئیسی در نشست شورای اداری کهگیلویه گفت: روند پیشرفت توسعه و آبادانی بخش های دیشموک و چاروسا کند است و مسئولان در رفع مشکلات همت بیشتری کنند.
حجت‌الاسلام صلواتی افزود: جاده دهدشت قلعه رئیسی،دیشموک جان افراد زیادی راگرفته است و خرابی خودروهای مردم در این جاده پرپیچ وخم و پر از چاله منبع درامدی برای مکانیک های شهربهبهان در خوزستان است.

وی با انتقاد از حرکت لاکپشتی در ساخت این جاده تاکید کرد با یک بیل مکانیکی و خودروی سنگین جاده درست نخواهد شد ونیازاست مسئولان چاره اندیشی کنند‌.
حجت‌الاسلام صلواتی رقم بالای قبوض برق را از دیگر مشکلات مردم قلعه رئیسی ذکر کرد وگفت:مردم محرومند و توانایی پرداخت این مبالغ را ندارند و مدیران شرکت برق هم تنها راه کاهش این مبالغ را مدیریت مصرف برق می دانند.
وی تاکید کرد:تنها راه حل مشکل برق این منطقه گازرسانی در سریعترین زمان است ولی گازرسانی به مردم با تقسیم بندی پنج کیلومتر و یا شش کیلومتر تا سالها طول خواهد کشید و خیلی ها آرزوی گازدارشدن خانه هایشان  را به مزار خواهند برد.
صلواتی خطاب به نماینده کهگیلویه و فرماندار دهدشت بیان کرد به ازای هر روز تاخیر در گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک یک نفر آرزو به دل می میرد.
امام جمعه قلعه رئیسی بیکاری را از دیگر مشکلات مردم بویژه جوانان ذکرکرد و گفت:جوانان برای دراختیار گرفتن شغل راهی عسلویه میشوند که همین مورد هم مشکلاتی برای خانواده ها به بار می آورد.
وی بیکاری راسبب بالارفتن سن ازدواج،اعتیاد وناامیدی دانش آموزان در تحصیل عنوان کرد.
حجت الاسلام صلواتی با اشاره به تکمیل نشدن ورزشگاه قلعه رئیسی علی رغم گذشت چندین سال اظهارداشت:مگر ساخت استادیوم ورزشی چقدرهزینه دارد که باید همچنان مردم در انتظار بمانند.
وی پالایش مددجویان کمیته امداد این مناطق و مقایسه سطح زندگی آنها با گچساران و دهدشت را اشتباه خواند وگفت:مشاهده می شود که پدری کارگر با پنج دختر زیر حمایت کمیته امداد به دلایل مختلف خارج می شود که غیرقابل قبول است و مسئولان دراین زمینه باید فکری اساسی کنند.
امام جمعه قلعه رئیسی ضمن قدردانی از فرماندارکهگیلویه گفت:
علی پوزش فردی است که در بحث بودجه سوابق درخشانی دارد و می طلبد که در زمینه توجه به طرح های دو بخش چاروسا و دیشموک توجه ویژه ای شود.
حجت الاسلام صلواتی وضعیت جایگاه نماز جمعه قلعه‌رئیسی را نامناسب خواند و رسیدگی به گلزار شهدای چاروسا ودیشموک را ضروری دانست.
صلواتی در ادامه افزود:برای اب اشامیدنی دیشموک تصمیم عاجلی گرفته شود.
وی به انتقادها از سخنان خود در خطبه های نمازجمعه نیز واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد:بدترین ضربه به دولت بددفاع کردن است و انتقادها باید
باانصاف بیان شود.
وی با قدردانی از نمایندگان مجلس در دوره های مختلف گفت:دولت تدبیروامید این شانس را دارد که کارهای دولت ها و نمایندگان قبلی را اجرایی نماید.

حجت‌الاسلام صلواتی تریبون نمازجمعه را محل بیان واقعیت ها و یادآوری مشکلات و انتظارات مردم ذکر کرد وگفت:این جایگاه باحفظ حرمت دولت یاور،استانداریاور و فرماندار یاور می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت