پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1395 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 12130

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سیاست دولت تدبیر وامید حمایت از سرمایه گذاران حوزه گردشگری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این این استان تاکنون در زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کمک به توسعه همه جانبه حوزه گردشگری استان اقدام‌های ارزنده‌ای انجام داده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه گردشگری برای توسعه روز افزون و ایجاد زیرساخت‌ های مورد نیاز آن است.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز جمعه در بازدید از طرح هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج اظهار داشت: افتتاح این مکان سبب رونق هر چه بیشتر حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
وی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات و کمبودهای حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با افتتاح این مکان برطرف می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این این استان تاکنون در زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای کمک به توسعه همه جانبه حوزه گردشگری استان اقدام‌های ارزنده‌ای انجام داده است.
خادمی ظرفیت چشمگیر پارک جنگلی یاسوج در حوزه گردشگری را یادآور شد و بیان کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم گردشگری در این پارک در حال پیگیری و رایزنی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی این طرح، گفت: مجموع زیربنای آن ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که از این میزان پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع مربوط به هتل چهارستاره و سه هزار و ۷۰۰ مترمربع نیز مربوط به پارک آبی خواهد بود.
محمود باقری اظهار داشت: استخر شنا، استخر کودکان، استخر درمانی، وان نمک، سالن ماساژ، رودخانه آرام و انواع سرسره‌های آبی از موارد پیش بینی شده در پارک آبی یاسوج است.
وی افزود: پارک آبی یاسوج نخستین پارک آبی جنوب کشور است که توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود.
باقری بیان کرد: هتل چهارستاره یاسوج دارای ۷۲ اتاق، ۲ رستوران و تالار پذیرایی بوده و در هفت طبقه در حال ساخت است.
وی عنوان کرد: طرح هتل چهارستاره و پارک آبی یاسوج با مشارکت بانک گردشگری و صندوق توسعه ملی ساخته خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت