پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1401 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 122282

پیام تبریک مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته قوه قضائیه

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته.قوه قضائیه را تبریک گفت

به گزارش صدای جنوب  به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمدمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر آیت الله محمد بهشتی و ۷۲تن از یاران باوفایش هفته قوه قضائیه را به رئیس کل دادگستری استان ، دادستان وکلیه کارکنان این قوه تبریک گفتند.

متن این بیانیه به شریح زیر می باشد:

{ بسمه تعالی}

« لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴)

یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است »

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر وحساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

دستگاه قضا با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی ، کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان ، احیای حقوق عامه وگسترش آزادیهای مشروع برداشته است .

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری ، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد .

بی‌تردید مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری که در واقع پاسداران منابع ملی و عرصه های جنگلی است، همچنین دیدبان های مداوم و همیشگی انفال به شمار می روند،‌ همواره بر تعامل منطقی و همکاری با آن قوه محترم اصرار و تاکید نموده و معتقدیم که بدون همکاری و همیاری صمیمانه و هماهنگی کامل فیمابین و مسئولین معزز و معظم دادگستری ایجاد و یا توسعه چتر حمایتی شما بزرگواران عدل و قسط قابل تصور نیست.

هفته قوه قضاییه که حسن ختام آن با سالروز شهادت شهید مظلوم آیت ا… دکتر بهشتی معمار قضایی عدلیه مصادف گردیده است امید داریم در انجام این خدمت مقدس موفق و کوشا باشید و موفقیت و تاییدات الهی بیش از پیش شما را در مسیرخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از‌ خداوند سبحان مسئلت داریم.

سعید جاوید بخت
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت