پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 بهمن 1395 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 12229

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

جشن بزرگ انقلاب در یکی از روستاهای کهگیلویه برگزار می شود

برنامه های مختلفی در کمیته های۱۷گانه پیش بینی شده در چارچوب ضوابط معین تدارک دیده شده است که در طول این دهه انجام میشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تشکیل کمیته‌های ۱۷ گانه ویژه ایام الله دهه فجر خبرداد.
به گزارش صدای جنوب،حجت‌الاسلام حسینی طلب اظهارداشت:برنامه های دهه فجر در روز دوازده بهمن وبا رژه موتوری از محل اداره فنی و حرفه ای به سمت گلزار شهدا آغاز خواهد شد.

حسینی طلب گفت:افرادی که از سال های شکل گیری انقلاب در کهگیلویه نقش داشته اند در نشست هایی با اقشار مختلف مردم ،زوایای شکل گیری انقلاب و اهداف آن را تبیین می کنند.

وی افزود:برنامه های مختلفی در کمیته های پیش بینی شده در چارچوب ضوابط معین تدارک دیده شده است که در طول این دهه انجام میشود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه کمیته عشایری و روستایی یکی از تاثیرگذارترین کمیته‌های دهه فجر است گفت:امسال نیز جشن بزرگ انقلاب در یکی ازروستاها به همت کمیته عشایری و روستایی با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: کمیته دانش‌آموزی نیز با دو هسته فرهنگیان و دانش‌آموزان به اجرای برنامه خواهند پرداخت که نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس با موضوع تبیین انقلاب از جمله این برنامه‌های این کمیته است.

حسینی‌طلب با اشاره به نقش محوری مساجد در دوران انقلاب و پس از آن گفت: مبدأ حرکت انقلاب اسلامی از مساجد می باشدو پس از پیروزی انقلاب در استمرار اهداف و آرمان‌های انقلاب نیز نقش مؤثری داشته و دارند.
حجت‌الاسلام حسینی طلب تصریح کرد: کمیته اصناف کار آذین بندی بازار و حضور حداکثری بازاریان در مراسم های دهه فجر را پیگیری می کند.

وی از فرهنگ و هنر، تشکل‌های مذهبی، فضاسازی و آذین بندی، دانشجویی، کارگری، پشتیبانی به عنوان دیگر کمیته‌های ستاد دهه فجر در شهرستان نام برد و افزود: اصحاب رسانه نیز در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب،دستاوردها و اهداف آن نقش دارند و به این وظیفه همچنان بپردازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت