پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1401 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 122290

برخورد قضایی با ۲۴ کارچاق کن و یک قاضی دروغین

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت؛فردی که خود را به دروغ، قاضی معرفی و با استفاده از این عنوان، اقدام به کار چاق کنی می‌کرد، بعد از انجام کارهای فنی شناسایی و دستگیر شده است.

، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری گفت: موقعیت جغرافیایی و بافت قومی و قبیله ای حاکم براستان موجب شده کارکنان دادگستری که اکثر آنها از مردم نجیب و شریف استان هستند، خود این موضوع بخاطر شناختی که مردم استان از یکدیگر دارند، موجب بازدارندگی شده است.

وی با اشاره به دستگیری فردی که خود را به دیگران قاضی معرفی می کرد، افزود: فردی که خود را به دروغ، قاضی معرفی و با استفاده از این عنوان، اقدام به کار چاق کنی می‌کرد، بعد از انجام کارهای فنی شناسایی و دستگیر شده است.

فرشید روشندل اظهار داشت: ۲۴ فقره پرونده کیفری برای کارچاق کن‌ها و شهود دروغین در استان تشکیل شده و در این رابطه نیز ۴ نفر بازداشت شده است.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ضروری است مردم اخبار مرتبط با دستگاه قضایی را از طریق سامانه ۱۵۸۰ اطلاع رسانی کنند و البته دستگاه قضا با آموزش پرسنل و اگاهی رسانی به‌دنبال احقاق حق است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت