پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 122345

رسانه ها تخریب نشدن ۳۰۰ واحد ساختمانی مشکل دار در یاسوج را مطالبه گری کنند

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها مساله ۳۰۰ بافت حلبی آباد، ناکارآمد و خطرناک در یاسوج مرکز این استان که با وجود صدور رای تخریب هنوز پابرجا هستند، را مطالبه گری کنند.

عیسی حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۲ سال پیش بود که شناسایی بافت های فرسوده و خطرناک در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: هم اینک رای تخریب این ۳۰۰ مورد بافت فرسوده و خطرناک در شهر یاسوج از سوی شهرداری صادر شده اما تاکنون شهرداری و شورای شهر اقدامی انجام نداده اند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه های استان باید مطالبه گر باشند چرا با وجود صدور رای تخریب این بافت ها همچنان پابرجا هستند.

حسنی این بافت های فرسوده در زلزله و سیل سال های گذشته حتی سبب مجروح شدن چندین تن از مردم شهر شده بود.

وی با اشاره به حادثه متروپل آبادان، ابراز داشت: اخیرا در استان نیز مصوب شده جلو هر گونه ساخت و ساز غیر مستحکم و ناایمنی گرفته شود.

حسنی ادامه داد: در زلزله سی سخت نیز چندین واحد نوساز به دلیل رعایت عدم ایمنی در ساخت و نداشتن استحکام کافی فرو ریختند در حالی که بیشتر خانه های گلی پا برجا بودند.

وی ابراز داشت: چندین مورد در استان گزارش شده که ناظر ساختمان از سوی مالک ساختمان تهدید شده و در این رابطه پرونده هایی در دادگستری تشکیل شده است

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت