پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1395 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 12261

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کهگیلویه برگزار شد+تصاویر

اعضای کمیته روستایی و عشایری با برنامه ریزی و بررسی دقیق برنامه ها و خدمات قابل ارائه برای روستائیان و عشایرین را برای هماهنگی بیشتر به این کمیته ارائه کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کهگیلویه با حضور اعضای کمیته، در سالن جلسات جهاد کشاورزی  این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه و مسئول کمیته روستایی وعشایری دهه فجر ، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: گرامی داشت این دهه مایه وحدت و همدلی و انسجام ملی امت اسلامی برای مقابله با هرگونه تهاجم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

سیدعمران تقوی با بیان اینکه حضور پور شور مردم در مراسمات دهه فجر بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشانه ی بارز روحیه  استکبار ستیزی ملت غیور ایران است، اظهار کرد: اعضای کمیته روستایی و عشایری با برنامه ریزی و بررسی دقیق برنامه ها و خدمات قابل ارائه برای روستائیان و عشایرین  را برای هماهنگی بیشتر به این کمیته ارائه کنند.

وی به‌ نقش بی‌بدیل روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:در جهت بهتر برگزار شدن این جشن، برنامه اعضا بصورت مکتوب به دبیرخانه کمیته روستایی و عشایری تحویل تا با جمع بندی و بررسی نهایی درستاد دهه فجر، برنامه نهایی جهت اجرا مشخص و تعیین گردد.

تقوی مکان یابی روستا با داشتن شرایط برگزاری جشن را با همکاری دهیاران ضروری خواند و از اعضای کمیته روستایی و عشایری خواست درزمینه های مالی همکاری بیشتری کنند.

۲۰۱۷۰۱۲۳_۱۰۰۵۵۶

۲۰۱۷۰۱۲۳_۰۹۴۸۱۳ ۲۰۱۷۰۱۲۳_۰۹۴۷۴۶ ۲۰۱۷۰۱۲۳_۰۹۴۷۳۶ ۲۰۱۷۰۱۲۳_۰۹۳۹۳۸ ۲۰۱۷۰۱۲۳_۰۹۳۹۳۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت