پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1395 ساعت 04:11:: شناسه خبر: 12271

برای دیدار از مناطق محروم صورت می گیرد؛

سفر رئیس اجرایی ستاد فرمان حضرت امام(ره) به استان کهگیلویه و بویراحمد

مجید محنایی گفت:امیدواریم سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری طرح‌های اشتغالزایی موجب ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان و همچنین ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست هماهنگی طرح‌های اقتصادی سفر ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع ۵۷ طرح اقتصادی، تعهد بانک‌های ۱۳ گانه کشور بوده که بانک‌ها هر کدام ۳ تا ۱۶ پروژه تعهد دارند.

به گزارش صدای جنوب،مجید محنایی  بیان کرد: برخی از بانک‌ها مشکلات منابع را مطرح کردند که با توجه به بالا بودن مصارف نسبت به منابع بانکی در استان و عدم پرداخت تسهیلات بانکی، نشستی را فردا دوشنبه در تهران با حضور مدیران بانک‌های ۱۳ گانه کشور، مدیران شعب استانی این بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، سید موسی خادمی استاندار استان و مدیر اعتبارات بانک مرکزی برگزار و مشکلات شبکه بانکی استان مطرح  و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تاکنون از مجموع ۵۷ طرح سفر رئیس جمهور، به حدود ۱۱ طرح کل اعتبارات و مبالغ مورد نیاز پرداخت شده که میزان اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها بیش از ۱۲ میلیارد تومان است.

این مسؤول بیان کرد: اعتبارات ریالی پیش‌بینی شده برای اجرای این طرح‌ها ۶۴۶ میلیارد تومان و اعتبارات ارزی این طرح‌ها ۹۵۵ میلیون یورو است.

محنایی با بیان اینکه تعدادی از طرح‌ها دارای مشکلات اجرایی، مدیریتی و حقوقی هستند، افزود: همین مشکلات موجب شده بانک‌ها در پرداخت تسهیلات با مشکلاتی مواجه شوند، ضمن اینکه برخی بانک‌ها مشکل منابع دارند که در تهران این موضوع و موضوع بخشش جرائم بانکی بررسی می‌شود.

وی در ادامه از سفر رئیس اجرایی ستاد فرمان حضرت امام(ره) به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری شاهد حضور دکتر احمد مخبر به استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

این مسؤول اضافه کرد: بازدید از شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت و بررسی وضعیت اقتصادی استان به ویژه مناطق محروم دیشموک، قلعه رئیسی، باشت و لوداب از جمله برنامه‌های رئیس اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

محنایی اضافه کرد: در بازدید دکتر مخبر از مناطق محروم استان متناسب با حوزه اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام می‌شود، همچنین در پایان سفر دو روزه و بعد از مشخص شدن طرح‌های عمرانی و اقتصادی به صورت معین و یا طرح‌های حوزه جغرافیایی تفاهم‌نامه‌ای میان استانداری استان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به استان کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری طرح‌های اشتغالزایی موجب ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان و همچنین ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت