پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 تیر 1401 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 122803

کارگزاران و مدیران شرکتهای مسافرتی اصفهان امروز مهمان هتل المپیک باقری/. رویداد ویژه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد در مجتمع گردشگری باقری(+جزئیات) /

مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان از مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری بازدید و با مدیر آن گفت و گو کردند.

کهگیلویه و بویراحمد میزبان مدیران عامل آژانس های مسافرتی ایران/۹ و ۱۰ تیر

در ابتدای این دیدار آزادی اظهار داشت: در پایان هفته(پنج شنبه و جمعه ۹ و ۱۰ تیر) یاسوج و مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری میزبان مدیران عامل تورهای مطرح گردشگری استان اصفهان است.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری گفت: هدف ما معرفی مجموعه هتل بعنوان یک برند ملی و مطرح در بحث هتلینگ، تفریح و اقامتی است. در کنار آن معرفی ظرفیت های گردشگری استان را بعنوان یک مسئولیت اجتماعی در دستور کار داریم.

او ادامه داد: امروز میبینیم معرفی درست از جاذبه های گردشگری شمال و جنوب ایران هر ساله ورود میلیون ها مسافر و توسعه و آبادانی برای استان های این مناطق و مردمش رقم زده است. کهگیلویه و بویراحمد اما با وجود هوای خوب و همه ظرفیت های خدادادی به واسطه اینکه آنطور که باید و شاید معرفی و شناسانده نشده است و به تناسب حقش از فواید گردشگرپذیری بهره نبرده است.

حیفمان می‌آید انعکاس درستی از ظرفیت های گسترده استان به ایران و جهان مخابره نشود

آزادی ادامه داد: حیفمان می‌آید انعکاس درستی از قابلیت های طبیعی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام نشود. ما الان پای کار آمدیم و این رسالت مهم را از دعوت تورهای مطرح ایران آغاز کردیم.

 

وی گفت: این آژانس ها ظرفیت خوبی برای معرفی استان و البته اعزام تورهای داخلی و خارجی به اینجا دارند. نتیجه کار هم قطعا سود و منفعت برای آن دکه در ورودی شهر تا سایر واحدهای فعال صنعتی و خدماتی که ارتزاقشان بسته به افزایش رفت و آمدها و حضور گردشگران می باشد،  است.

مدیر مجتمع هتل المپیک باقری گفت: اگرچه ما بخش خصوصی هستیم و باید نگاهمان صرفاً به درآمد زایی مجموعه باشد اما برایمان مهم است استان به جایی برسد که قطب گردشگری جنوب کشور باشد ، سود رونق در استان قطعاً همه را تحت تأثیر مثبت خود قرار می دهد و علاوه بر رونق اقتصادی در بهبود شرایط فرهنگی و اجتماعی که دغدغه عمومی است، هم مؤثر است.

گردشگری سلامت در کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار در تاریخ استان/ تور سرمایه گذاران گردشگری برگزار می‌شود

آزادی افزود: بنا داریم گردشگری سلامت را نیز در استان فراهم آوریم، ما به واسطه همجواری با قطب های درمانی ایران می‌توانیم مکانی برای اسکان مسافران داخلی و خارجی باشیم که انتخابشان برای درمان، ایران است. رایزنی هایی با کشور عراق و مسئولان حج و زیارت داشتیم که گردشگری سلامت محور و زیارتی و سیاحتی را از اقصی نقاط ایران و کشورهای خاورمیانه در استان داشته باشیم.

 

او گفت: رایزنی هایی برای دعوت سرمایه گذاران در حوزه گردشگری را در دستور کار داریم و بزودی توری از سرمایه گذاران این حوزه در استان برگزار میکنیم.

مدیر مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری خاطرنشان کرد: ما با تمام توان آماده هستیم اما یک دست صدا ندارد، همواره مسئولان از فرش قرمزها برای سرمایه گذاران گفته اند و البته گلایه از نبود سرمایه گذار، ما آستین ها را برای بهبود بالا زدیم و اکنون منتظر هستیم تا مسئولان در صحنه عمل هم به ما بپیوندند تا شاهد اتفاقات خوب برای استان باشیم.انتظار ما اینست بخش دولتی برای ما تسهیل گری خوبی داشته باشد. ما مدام داریم فریاد می‌زنیم که همه ظرفیت ها را برای استان وسط گذاشتیم و الان انتظار داریم مدیران جلو بیایند و ما را همراهی کنند.

خدمت به عموم مردم از جمله جامعه ایثارگری را افتخار خودمان می‌دانیم

آزادی گفت: رهبر انقلاب جمله ای دارد در باب روحیه شهید سلیمانی آن جمله این بود که «* روحیه‌ی فداکاری و نوع‌دوستی داشت، یعنی برایش این ملّت و آن ملّت و مانند اینها مطرح نبود؛ نوع‌دوست بود، واقعاً حالت فداکاری برای همه داشت.»

ما اگر مدعی نوع دوستی و مردم‌داری هستیم باید شرایطی برای بهره‌مندی همه جامعه از مواهب و امکانات باشیم، در مجموعه هتل المپیک باقری بنای ما حتی برای افرادی که بضاعت مالی ندارند ، فراهم آوردن شرایط استفاده از امکانات مجموعه است، تخفیف های ویژه ما برای عموم مردم بالاخص جامعه شاهد و ایثارگر مؤید این مسأله است، به هر ترتیب ما همچنان خودمان را سرباز این وطن و در خدمت مردم میدانیم و معتقد بر ادامه این روحیه برای ارائه خدمات ارزشمند به جامعه هستیم.

هتل المپیک باقری آغاز کننده راهی روشن برای گردشگری استان

سعید طالبی پور نیز در این جلسه گفت: تشکر ویژه دارم از مجموعه هتل المپیک باقری بعنوان واحدی که استارت رونق گردشگری در بخش خصوصی را زده است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: در حوزه گردشگری لازمه کار اینست که بخش خصوصی پای کار باشد، ما به تنهایی مسئول گردشگری و توسعه و رونق آن نیستیم، شهرداری ها از جمله شهرداری یاسوج باید همراه باشند، همین آبی که از وسط شهر می‌گذرد میتواند منبع درآمد باشد.

وی افزود: برای توسعه و رونق گردشگری هماهنگی بین دستگاه ها برای بهبود زیرساخت ها یک اصل است، ما دبیر هستیم و کار صرفا توسط ما به تنهایی به سرانجام نمیرسد.

لطف مجتمع تفریحی، ورزشی و گردشگری هتل المپیک باقری به گردشگری و توسعه استان

طالبی پور ادامه داد: الان پویایی لازم و عزم راسخ برای کاری نو در راستای گردشگری استان را در مجموعه هتل المپیک باقری میبینیم. با توجه به اینکه لازمه توسعه گردشگری و شناساندن جاذبه ها جلب حمایت آژانس های مسافرتی است و تا اینها نیایند و نبینند کاری از پیش نمی‌رود، برپایی تور مدیران عامل تورهای گردشگری در استان به دعوت هتل المپیک باقری نوید آغازی مؤثر در افق معین شده گردشگری استان است.

وی گفت: این همه ظرفیت خدادادی یکجا به ما داده شده اما در بحث معرفی و شناساندن کارهای قابلی نشده در حالیکه زمینه حضور گردشگران استان های همجوار با جمعیت چند میلیونی می‌توانست با معرفی درست استان انجام بشود، این کار هتل المپیک فتح بابی نو در این زمینه است.

طالبی پور ادامه داد: دیدگاه مقام ارشد استان توسعه گردشگری است،ما آماده ارائه تسهیلات به فعالان در این حوزه هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی تصریح کرد:استان ما می‌تواند یکی از پایلوت های گردشگری باشد ، هر کسی در هر حوزه ای می‌تواند کمک کند باید پای کار بیاید.

رفع دغدغه استان در جذب تورها و آژانس های مسافرتی

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت آژانس های مسافرتی همواره یک دغدغه برای استان بوده ، بیان داشت: این حرکت ها نباید منحصر به اصفهان شود سایر استان ها هم باید پای کار بیایند ، همین استان های اطراف به دلیل شرایط آب و هوایی که دارند انتخابشان اینجا است.قطعا بتوانیم دعوت کنیم و بیاوریم و هزینه کنیم در دراز مدت جواب می‌دهد.زمانی یاسوج فقط عبوری رد می‌شدند اما الان یاسوج مقصد گردشگری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان افزود: امسال حدود ۹۳۰ هزار نفر مسافر فقط ثبت شده از مبادی رسمی در تعطیلات داشتیم، در ۱۵ روز ۱ میلیون مسافر از استان بازدید کرده، حدود ۳ و نیم میلیون تردد خودرو  از محورهای استان داشتیم اگر بتوانیم اینها را جذب کنیم یعنی برای توسعه استان قدم های محکمی برداشته ایم.

مدیران تورهای مجاز گردشگری هم در این نشست گفتند: برنامه ای که امروز مجتمع باقری تدارک دیده متفاوت از تلاش های گذشته است، این مرتبه شاهد حضور مدیران عامل تورها هستیم.

اگر مدعی هستیم گردشگری نجات بخش اقتصاد استان است…. این میدان کار، مدیران بسم الله…

مدیران انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان در این نشست گفتند:

اگر این زحمت با تسهیل گری و کمک مسئولان همراه باشد میتواند مؤثر در رونق تورها در استان باشیم.

بخش خصوصی توان محدودی دارد و گاهاً به محدودیت هایی هم برخورد می‌کنند، باید مدیران دولتی در میدان باشند تا سنگ ها را از پیش پای حرکت های توسعه ای بردارند.

ما اگر مدعی هستیم راه نجات اقتصاد استان گردشگری است باید متناسب با همین نگاه به فعالیت ها در این حوزه بها دهیم، تنها تلاش ما برای بهره مندی از مزایای حضور تورهای مختلف گردشگری کافی نخواهد بود.

زیرساخت ها باید متناسب با انتظار ما از قابلیت های گردشگری در آبادانی استان باشد.

ما آماده برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت افراد متخصص در برگزاری تورهای گردشگری و مسافرتی هستیم ، لازمه این کار حمایت از سوی مسئولان است، باید به ما اعتماد کنند ، مشوق تعریف کنند و همراه باشند تا ما قدم در راهی بگذاریم که نتیجه اش رونق اشتغال و آبادانی در شهر و روستاهای این استان می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت