پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 بهمن 1395 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 12290

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی کهگیلویه:

دهه فجر فرصت آگاهی بخشی و بصیرت زایی در جامعه است

فلسفه وجودی کمیته روستایی و عشایری دهه فجر متمرکز کردن برنامه ها در روستاها و بخش های شهرستان کهگیلویه می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه صبح امروز در نشست کمیته روستایی و عشایری بر هماهنگی همه دستگاه‌ها در برگزاری جشن های دهه فجر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،جت‌الاسلام مومن زاده اظهارداشت:دهه فجر زمان آگاهی بخشی و بهترین فرصت درزمینه بصیرت زایی جامعه است.

وی با تاکید بر ادامه رویکرد امیدافرینی برای نسل جوان گفت:باید همان امیدی که در اوایل انقلاب  دنبال می کردیم الان به نسل جوان منتقل کنیم.

مومن زاده حضور جهادی رادر دهه فجر مهم دانست وباتوجه به نقش عشایروروستائیان افزود:بحث مشارکت مردمی همواره با پشتوانه های روستاییان و عشایر در برهه های خاص تاریخ انقلاب نمود پیداکرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ادامه داد:تلاش بر حفظ پویایی دهه فجر وایجادنشاط انقلابی در بین مردم در اولویت کاری دست اندرکاران مراسم های دهه فجر قرار گیرد.

وی بااشاره به نقش کمیته روستائیان و عشایر در بهره گیری از توانمندی های فرهنگی و هنری آنها در دهه فجر تاکید کرد:برنامه های متنوعی از جمله برگزاری میهمانی لاله ها و تجلیل از شهدای جهادگر ،دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عشایر و روستائیان ،برگزاری مسابقات قرآن کریم ،تامین امنیت غذایی سالم و بازدید از روستاهای مختلف در دستور کار این کمیته خواهدبود.

مومن زاده اجرای برنامه های محلی روستایی و عشایری را در جهت باشکوه برگزار شدن برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ضروری خواند و تصریح کرد: فلسفه وجودی کمیته روستایی و عشایری دهه فجر متمرکز کردن برنامه ها در روستاها و بخش های شهرستان کهگیلویه می باشد.

حجت‌الاسلام مومن زاده بر حضور پررنگ دهیاران درسطح روستاها برای انتقال پیام های انقلاب وپیشرفت های آن به نسل جوان تاکید نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت