پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1401 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 122915

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد

صبح امروز با حضور سردار مثنوی جانشین سپاه فتح، سرهنگ فرضی زاده مسئول بازرسی سپاه فتح، فرمانده سپاه عشایر استان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان کهگیلویه،اعضای شورای تامین و اداری، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستانهای کهگیلویه و چرام، بسیجیان و اقشار مختلف مردم مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.

صدای جنوب:

صبح امروز با حضور سردار مثنوی جانشین سپاه فتح، سرهنگ فرضی زاده مسئول بازرسی سپاه فتح، فرمانده سپاه عشایر استان، ائمه جمعه و جماعات شهرستان کهگیلویه،اعضای شورای تامین و اداری، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران، کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستانهای کهگیلویه و چرام، بسیجیان و اقشار مختلف مردم مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد حوادث مختلفی با فراز و فرودهای مختلف را در تقابل با نظام سلطه تجربه کردیم.

سردار مصطفی مثنوی با اشاره به روزهای سخت انقلاب و پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی افزود: اهمیت گذشته پرافتخار و آینده پیش رو تجربه گران‌سنگی در اختیار دلدادگان انقلاب اسلامی گذاشته است که امروز در مرحله گفتمان، عمل و جهاد تبیین در نقطه روشنی قرار داریم‌.

وی با اشاره به اینکه جهاد اصغر و جهاد اکبر یکی از بارزترین تقسیم بندی ها در این زمینه بوده و روایت ها نیز در این خصوص داریم، تصریح کرد: باید توجه کرد که جهاد اکبر مقدمه جهاد اصغر است؛ در جهاد اکبر باید با نفس خویش مقابله کرد و کسی که می خواهد میداندار جهاد اصغر باشد، حتما باید وارد میدان جهاد اکبر شده باشد.

سردار مثنوی جهاد اکبر را یک عرصه جهاد دائمی و جهاد کبیر مرحله ای بالاتر است، خاطرنشان کرد:اگر امروز مکلف به مرزبندی با نظام سلطه هستیم، باید نسبت خودمان را هم با استکبار جهانی مشخص کنیم که در این امر مهم، هم جهاد اصغر و هم جهاد اکبر نهفته است.

وی ادامه داد: هرچند دشمنان تحریم هایی بر این ملت تحمیل کردند و با وجود ضعیف بودن زیرساخت های اقتصادی، اما همچنان ملت بزرگ ایران پیروز میدان تحریم هستند؛ امروز تفکر انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی و سیاسی است و دشمن پایین تر از سطح تهدید برای انقلاب قرار گرفته است.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه امروز جنگ دشمن علیه انقلاب ترکیبی است و از حساسیت بالایی برخوردار است عنوان کرد: دشممن در مواجهه با گفتمان جمهوری اسلامی شکست خورده چرا که امروز فهرست موفقیت های ما و شکست دشمن بیش از گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز در وسط منطقه ناامن جهان، امن ترین کشور هستیم و بیشترین اقتدار را در اسیا داریم افزود: امروز با شعار «ما می‌توانیم» به تحریم فلج کننده پاسخ داده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این آیین گفت: تمام تلاش و رویکردم در این چند سال مردم‌داری و خدمت خالصانه به مردم بود و هیچ چیزی برایم شیرین‌تر از این نبود.

حمزه محقق زاده به کلنگ زنی درمانگاه تخصصی مهرشفا شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: این درمانگاه به همت موسسه مسکن بسیجیان و مشارکت ادارات شهرستان در زمینه اراضی و حمایت های ویژه استانی کلنگ زنی شد.

وی سرکشی از خانواده شهدا طی چهار سال مسئولیت در شهرستان را یکی از افتخارات خود نام برد.

محقق زاده به سه دوره انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر در مدت مسئولیت خود اشاره و تصریح کرد: با تعامل دستگاه‌های امنیتی این انتخابات به نحو احسن در این شهرستان برگزار شد.

سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا عنوان و اظهار کرد: افتخار می‌کنم‌ که خدمت‌گزار قشر بسیج هستم و ان‌شاءالله با همت همه بسیجیان تلاش‌ها را بیشتر خواهیم کرد.

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به اینکه بسیج پایگاه انقلاب و جایگاه علوی، شیعی و خواستگاه انقلاب است گفت: سپاه به عنوان مولود انقلاب و مولود فکری امام راحل است ک امروز جامعه آن افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی افزود: اگر امروز می‌بینم سپاه در نوک پیکان حملات دشمن قرار داره نشان از این دارد که سپاه در ماموریت های خود موفق بوده و در امنیت درونی، برونی و در حفظ و صدور انقلاب و دستاوردهای انقلاب بی بدیلی است.

وی تصریح کرد: حفاطت و حراست از انقلاب، تشیع و اسلام به عهده سپاه است این بسی مایه افتخار است چرا که بسیج و بسیجیان و سپاه به این ملت حق حیات و اقایی بخشیدند.

وحدانی فر با اشاره به اینکه اگر بسیج نبود، سپاه هم نبود ابراز کرد: سپاه در تمام کوران حوادث با صلابت ایستاد و موفقیت های فراوانی را برای کشور بدست اورده است.

حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری این شهرستان نیز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه دهدشت با بیان سخنانی مبنی بر فرمایش امام علی (ع) که دنیا خانه ماندن نیست،  اظهار کرد: بر همین اساس تغییر سمت‌ها حاکی از گذرا‌بودن دنیاست.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود گفت: سپاه یک نهاد مقدس است که مولودیت آن با نظام و انقلاب گره خورده است، اگر این نهاد دچار خدشه شود به همه نظام صدمه وارد می‌شود.

وی افزود: دشمن با طرق مختلف دنبال تضعیف این نهاد مقدس است اما شهدای سپاه ما باعث ابقاء بیشتر سپاه شدند.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن در راهبرد جدید خود در صدد این است که از نیروهای نظام اسلامی بر علیه‌ نظام استفاده کند گفت: دشمن در عملیات‌های تروریستی از مردم کشور سوءاستفاده می‌کند و قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند، لذا سپاه باید در گزینش افراد دقت بیشتر به خرج دهد که افراد نالایق وارد این بدنه نشوند.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: کسانی که بخواهند خللی به نظام وارد کنند بدون هیچ اغماضی کنار گذاشته شوند.

‌در این آیین از زحمات سرهنگ حمزه محقق زاده تجلیل و سرهنگ علی اصغر پور بهشت به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه منصوب شد..

یادآور می‌شود سرهنگ حمزه محقق زاده به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران منصوب شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت