پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 تیر 1401 ساعت 20:04:: شناسه خبر: 122938

لو رفتن سوالات کنکور در شهرستان های چرام و کهگیلویه تکذیب شد

کنکور ۱۴۰۱ در حالی به خط پایان خود رسید که برخی افراد از انتشار سؤالات در کانال‌های تلگرامی خبر می‌دهند.

صدای جنوب:

کنکور ۱۴۰۱ در حالی امروز به خط پایان خود رسید که برخی افراد از انتشار سؤالات در کانال‌های تلگرامی خبر می‌دهند.

ازسوی برخی از داوطلبان کنکور در شهرستان چرام و شهرستان کهگیلویه از تخلف در برگزاری کنکور و لورفتن سوالات گزارش دادند.

خبرنگار صدای جنوب موضوع را با اقایان صدراله عابدکیش و محمدحسین جمشیدی روسای ادارات اموزش وپرورش در چرام وکهگیلویه در میان نهاد که انها با قاطعیت موضوع را تکذیب کردند.

عابد کیش گفت:خداوند قادر متعال را شاکریم که بزرگترین رویداد علمی کشور؛ آزمون کنکور سراسری۱۴۰۱ با روحیه همدلی و تلاشهای نستوه در فضایی مطلوب و توام با نظم و آرامش و با حضور ۷۵۹ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی هنر،علوم انسانی و علوم ریاضی،علوم تجریی و زبانهای خارجه در چهار روز متوالی از هشتم الی یازدهم تیرماه در مصلی حضرت ابوطالب (ع) برگزار شد.

بی شک موفقیت در برگزاری این آزمون با وجود گستره داوطلبان و برنامه ریزی، رهیافت مشارکت و تشریک مساعی و مسئولیت پذیری جمع کثیری از سروران معظم در شهرستان بوده است.

لذا در این راستا، به عنوان خادم جامعه تعلیم و تربیت بر خود لازم می دانم از فرماندار فرهیخته و مجموعه همکاران ایشان و بخشداران، امام جمعه فرزانه و ستاد امام جمعه شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج و نیروهای جهادی، نیروهای خدوم انتظامی نظامی و قضایی، شهرداری و شورای اسلامی چرام و سرفاریاب ، شبکه بهداشت و درمان ،اورژانس و هلال احمر، ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب، اصحاب رسانه و خبرنگار شبکه دنا و همچنین همکاران ارجمندمان در آموزش و پرورش شهرستان و عوامل اجرایی و اولیا گرامی و داوطلبان عزیز و تمامی بزرگوارانی که مخلصانه در برگزاری این آزمون به شیوه مطلوب ما را یاریگر بودند کمال تشکر و قدرداتی را بعمل آورده و از خالق مهربانیها و زیبایی ها برای همگان آرزوی دلارامی و عاقبت بخیری مسئلت می نمایم.

محمدحسین جمشیدی هم از همکاری تمامی مدیران و عوامل برگزاری کنکور در کهگیلویه قدردانی کرد وگفت:لورفتن سوالات خبرنادرستی است که از سوی برخی افراد در دهدشت مطرح شده است.

#پیمان باوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت