پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1395 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 1239

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبرداد!

اجرای جشنواره فیلم کوتاه با اکران ۲۰۰ فیلم از سینمای ایران در دهدشت

وی افزود: با توجه به این‌که فیلم‌های کوتاه به لحاظ مخاطب جزو فیلم‌های خاص محسوب می‌شوند این نوع فیلم‌ها در جشنواره اکران می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: اکران ۲۰۰ فیلم کوتاه از سینمای ایران در جشنواره حسنات از امروز در دهدشت آغاز شد.

ایرج کاظمی‌جو  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی اکران فیلم‌های کوتاه این جشنواره از امروز به مدت چهار روز در فرهنگسرای ارشاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: نخستین سانس فیلم کوتاه امروز با حضور مسئولان شهرستان و با نمایش فیلم‌های«جنین خاک» و «کی دا کی ایسه» از آثار محمد سلیمی‌راد آغاز شد.
این مسئول با بیان این‌که سانس‌های عصر هر روز از ساعت ۱۷ شروع می‌شود،گفت: قرار است به مدت چهار روز اجرای این جشنواره،۲۰۰ فیلم کوتاه به نمایش گذاشته شود.

کاظمی‌جو تصریح کرد: جشنواره با هدف اکران دسترسی آسان علاقمندان به آثار هنرمندان و نمایش گلچین فیلم‌های کوتاه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که فیلم‌های کوتاه به لحاظ مخاطب جزو فیلم‌های خاص محسوب می‌شوند این نوع فیلم‌ها در جشنواره اکران می‌شوند.

کاظمی‌جو تصریح کرد: فرهنگسرای ارشاد واقع در کوی آزادگان از امروز تا ۲۷ فروردین پذیرای علاقمندان به هنرهای نمایشی به ویژه فیلم کوتاه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت