پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1401 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 123953

برگزاری دومین گردهمایی روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

هفته آینده نشست هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی ادارات اموزش و پرورش شهرستانها ومناطق استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود. به گزارش  صدای جنوب  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت:این نشست مشترک روز شنبه هشتم مردادماه به میزبانی شهر سی سخت برگزار می […]

هفته آینده نشست هم اندیشی کارشناسان روابط عمومی ادارات اموزش و پرورش شهرستانها ومناطق استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش  صدای جنوب  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت:این نشست مشترک روز شنبه هشتم مردادماه به میزبانی شهر سی سخت برگزار می شود.

سید ولی موسوی با اشاره به نقش مهم و جایگاه والای روابط عمومی در ادارات،سازمانها و نهادها به ویژه آموزش و پرورش افزود:نمادهای توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی یک جامعه، در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که مأموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی ها است.

وی روابط عمومی صاحب سبک، را به عنوان حلقه اصلی ارتباط میان مدیران، کارکنان و افکار عمومی جامعه و دارای مسئولیتی خطیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، ضمن بکارگیری اصول علمی و اخلاق حرفه ای، با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی، ازطریق به‌کارگیری روش‌های نوین ارتباطات مؤثر، نزد افکارعمومی با ارتقای منزلت و شانیت جایگاه روابط عمومی بتوانند توفیقات بیشتری در اقناع سازی افکار عمومی بدست آورند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که کار در روابط عمومی و مدیریت در آن قائم به فرد نیست تصریح کرد: اگرچه مدیر روابط عمومی در قامت سخنگوی هر سازمان پاسخگوی افکار عمومی است اما روابط عمومی کاری جمعی، تیمی و تخصصی بوده، بنابراین باید شفافیت را سرلوحه ارتباط قرار داده و افکار عمومی را محرم و صاحب رویداد ها بداند و با آن ها رو راست باشد.

وی روابط عمومی هر اداره را پیشانی آن دستگاه،سازمان یا نهاد دانست و گفت:روابط عمومی آگاه به مسائل روز و توانمند حتی می تواند در اتخاذ سیاست ها و برنامه های کلان و راهبردی مدیر هر سازمانی و زیرمجموعه اش سهیم باشد.
موسوی ،تبیین جایگاه و نقش روابط عمومی در آموزش وپرورش، برگزاری کارگاههای آموزشی تکنیک های خبرتویسی، فن بیان و سخن وری ، بررسی فعالیت‌ کمیته توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در شهرستانها و مناطق و چالش‌های پیش روی حوزه روابط عمومی را بخشی از برنامه‌های گردهمایی یک روزه روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی آموزش را ابزار توانمند سازی افراد جامعه ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد: با برگزاری دوره های آموزشی شاهد دانش افزایی ، تحرک و پویایی بیشتر روابط عمومی ها در آموزش و پرورش برای خدمت بهتر به جامعه هدف باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت