پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1401 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 123977

افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها

به گزارش صدای جنوب  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۶۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۲۲ نفر مبتلای قطعی و یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. محمد غلام نژاد افزود: در مدت ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت ناشی از کرونا وجود نداشته و شمار […]

به گزارش صدای جنوب  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۶۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۲۲ نفر مبتلای قطعی و یک نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
محمد غلام نژاد افزود: در مدت ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت ناشی از کرونا وجود نداشته و شمار قربانیان این بیماری در استان همچنان هزار و۱۳۳ نفر است.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار ۷۲۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، بیان کرد: از ۳۱۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل آزمایش‌های پی سی آر و رپید است ۴۷ درصد موارد مثبت بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را ۲ اصل مهم در مهار بیماری کووید-۱۹ دانست و گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم که این موضوع را جدی بگیرند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت