پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 بهمن 1395 ساعت 10:11:: شناسه خبر: 12416

ماجرای جلب پسر معاون رئیس جمهور + تصاویر

به گفته وکیل پسر ابتکار « البته این احکام در دادگاه تجدیدنظر استان تهران قابل رسیدگی مجدد بوده و نهایتا رای قطعی صادر خواهد شد که هر چه قانون تشخیص دهد لازم الاجرا خواهد بود.»

پایگاه خبری صدای جنوب:

روز دوشنبه سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم جلب سید طه هاشمی، پسر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور خبر داد. انتشار این خبر با واکنش معصومه ابتکار و وکیل طه هاشمی روبه رو شد.

به گزارش صدای جنوب، محسنی اژه ای در حاشیه نشست تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی سراسر کشور، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر صدور چک برگشتی از سوی پسر  معصومه ابتکار، گفت: «برای این فرد حکم قطعی صادر و برای جلب او نیز اقدام شده است.»

 

این اظهار نظر اژه ای با واکنش معصومه ابتکار در توئیتر روبه رو شد. او در توئیتی نوشت: «پسرم طه با شریکی که زیاده‌خواهی و تهدید کرده بود، وارد دعوی حقوقی شده، احکام جلب طه لغو و در فرآیند قضایی مواردی تبرئه شده، پرونده شخصی است دزدی هم نیست.»

ماجرای جلب پسر معصومه ابتکار

مریم کشاورز وکیل سید طه هاشمی  هم در باره محکومیت فرزند ابتکار توضیح داد: «فرد شاکی در سه شعبه مختلف مجتمع ونک، سه شکایت علیه موکلم داشته که در هر سه شکایت به عمد آدرس را نادرست به مجتمع قضایی ارایه کرده بود تا بتواند با عدم دسترسی به وی نسبت به اخذ حکم جلب اقدام نماید. به این ترتیب سه برگ حکم جلب غیابی برای آقای هاشمی صادر شد. در صورتی که او در این خصوص اطلاعی نداشت و وقتی متوجه این شکایات شد، سریعا نسبت به واخواهی آنها اقدام کرد.»

او در ادامه گفت: «بنابراین تمامی موارد در دادگاه و دیوان عالی کشور ملغی و بی اثر شده و در حال حاضر پرونده مورد بحث درمراجع قضایی در حال رسیدگی و کارشناسی است. پس از اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری در یکی از شعبات با بررسی چک ها و ارایه به مراجع قضایی و تحقیقات لازم، قاضی محترم نسبت به صدور حکم تبرئه موکلم اقدام کرده است.»

بنا به گفته وکیل پسر ابتکار « البته این احکام در دادگاه تجدیدنظر استان تهران قابل رسیدگی مجدد بوده و نهایتا رای قطعی صادر خواهد شد که هر چه قانون تشخیص دهد لازم الاجرا خواهد بود.»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت