پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 مرداد 1401 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 124179

بازدید شبانه مسئولان شهرستان چرام از منطقه سیل زده چاسخار

  فرماندار چرام روز دوشنبه به منظور بررسی مشکلات عشایر چاسخار به همراه بخشدار مرکزی،مدیر منابع طبیعی،رئیس اداره آبفا،معاون عمرانی ورئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  به منطقه عزیمت نمودند،که به خاطر خسارات زیاد به جاده ها امکان تردد خودرو ها میسر نبود، بنابراین فرمانداروسایرمسئولان چرام به خاطر همدلی و همدردی با مردم مسیر ۱۲ کیلومتری […]

 

فرماندار چرام روز دوشنبه به منظور بررسی مشکلات عشایر چاسخار به همراه بخشدار مرکزی،مدیر منابع طبیعی،رئیس اداره آبفا،معاون عمرانی ورئیس جمعیت هلال احمر شهرستان  به منطقه عزیمت نمودند،که به خاطر خسارات زیاد به جاده ها امکان تردد خودرو ها میسر نبود، بنابراین فرمانداروسایرمسئولان چرام به خاطر همدلی و همدردی با مردم مسیر ۱۲ کیلومتری را با پای پیاده پیموند و با عشایر همنشین شدند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری چرام ،  دکتر توفیقیان ضمن دلجویی از آسیب دیدگان،خواهان جبران بخشی از خسارت های سیل زدگان به خصوص در زمینه تامین نیازهای اولیه آنان شد.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاه های مسئول بازدید مستمر از مناطق سیل زده صورت دهند،بر لزوم تسریع در رفع مشکل راه های مواصلاتی آسیب دیده بر اثر سیل و برقراری تردد و همچنین رفع مشکل پل های آسیب دیده، تاکید کرد و افزود: نوسازی، مرمت و بازسازی جاده ها با استقرار یک دستگاه لودر ازفردا سه شنبه شروع میشود و رفع مشکلات آب نیز به سرعت انجام شود.

فرماندار چرام در این بازدید با تشکر از همکاری مردم گفت: شرایط موجود بسیار نگران کننده است و از بابت اینکه با تاخیر به این منطقه سفر کردم شرمنده هستم.

دکتر توفیقیان با اشاره به تاخیر سفر به منطقه چاسخار گفت: با توجه به نبود تجهیزات و امکانات کافی و وسعت شهرستان، تکرار بارش ها و خسارات بسیار زیاد سیل به مناطق نتوانستیم به موقع در این منطقه حضور پیدا کنیم امامشکلات را رصد می‌کردم.

وی افزود: آنچه که مشاهده می شود نبود آب برق جاده و حتی نان خوراکی می باشد.

توفیقیان افزود: نگرانی عشایر چاسخار این بود که آن طوری که باید و شاید نمی‌تواند از مسئولین پذیرایی کنند.

رئیس ستاد بحران چرام گفت: ماموریت دارم که پیام تشکر و ابراز همدردی استاندار را به این مردم ابلاغ نمایم و اعلام آمادگی کنیم جهت رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: مردم فهیم شهرستان مشکلات و تکراربارشها و سیل های تکراری را درک میکنند که در کنار سختی‌ها و مشکلات، همراهی و همدلی مسئولین تسکین کننده هست.

وی افزود: به مردم عزیز مناطق سیل زده قول می دهم تا آخر در کنار مردم هستیم و هرچه دولت در توان دارد برای جبران خسارتها به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگارما:فرماندار چرام روز دوشنبه به منظور بررسی مشکلات عشایر چاسخار به همراه بخشدار مرکزی،مدیر منابع طبیعی،رئیس اداره آبفا،معاون عمرانی ورئیس جمعیت هلال احمر شهرستان به منطقه عزیمت نمودند،که به خاطر خسارات زیاد به جاده ها امکان تردد خودرو ها میسر نبود، بنابراین فرمانداروسایرمسئولان به خاطر همدلی و همدردی با مردم مسیر ۱۲ کیلومتری را با پای پیاده پیمودند و با عشایر همنشین شدند.

حضور میدانی فرماندار چرام و بخشداروسایرمسئولان در میان مردم سیل زده و همنشینی و هم کلام شدن  با آنها و پیگیری مشکلات سیل زدگان ؛در فضای مجازی شهرستان چرام بازخوردهای متفاوت و مثبت فراوانی داشته که موجب تحسین شهروندان و عشایر شده است .

در این راستا می طلبد مجموعه استانداری و مدیران کل مرتبط به سیل زدگان با بسیج امکانات و کمک به مدیریت شهرستان چرام و ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده حلاوت این خدمت را دوچندان کنند تا موجب دلگرمی مدیران و مردم شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت