پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1401 ساعت 03:05:: شناسه خبر: 124254

اقدام سپاه لنده برای رفع مشکلات چندین ساله آب و فاضلاب این شهر+تصاویر

  صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در مراسمی و با حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده و کارشناسان در سپاه ناحیه لنده،بیش از ۵۰۰متر لوله پلی اتلین جهت شبکه‌گذاری آب شرب شهری به اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده تحویل داده شد. سرهنگ پاسدار روح اله […]

  صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، در مراسمی و با حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده و کارشناسان در سپاه ناحیه لنده،بیش از ۵۰۰متر لوله پلی اتلین جهت شبکه‌گذاری آب شرب شهری به اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده تحویل داده شد.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی گفت: باتوجه به مشکلات زیرساختی در حوزه آب و فاضلاب شهرستان لنده و در راستای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان برابر تعامل و تفاهم صورت گرفته از سوی بسیج سازندگی سپاه فتح و برابر نیاز آب و فاضلاب این حجم از لوله جهت شبکه‌گذاری در آب شرب به اداره آبفای شهرستان واگذار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: برابر تفاهم صورت گرفته لوله‌های واگذاری در خیابان‌های فاقد شبکه آب ساماندهی خواهند شد تا مشکلات چندین ساله شهروندان رفع شود.

ویس تأکیدکرد: در طی ۳سال گذشته برابر این تفاهم نامه بیش از ۱۲۰۰متر لوله پلی اتلین به آبفای شهرستان جهت شبکه توزیع واگذار شده است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت