پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مرداد 1401 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 124271

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)خبرداد:توزیع ۲۴۵۰بسته حمایتی بین سیل زدگان کهگیلویه وبویراحمد

  در این مدت یکهزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۷۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ قطعه نایلون در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است. -مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۵۰بسته حمایتی شامل بسته های معیشتی،پتو و نایلون برای عایق سیاه چادرهای عشایری بین […]

 

در این مدت یکهزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۷۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ قطعه نایلون در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۵۰بسته حمایتی شامل بسته های معیشتی،پتو و نایلون برای عایق سیاه چادرهای عشایری بین سیل‌زدگان این استان توزیع شده است.

 

به گزارش صدای جنوب از چرام شایان نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در این مدت یکهزار و ۲۵۰ بسته معیشتی، ۷۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ قطعه نایلون در مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است

 

وی بیان کرد: از یک هفته گذشته تاکنون گروه های جهادی این ستاد به یکهزار خانوار سیل زده مناطق عشایری و ۲۵۰ خانوار آسیب دیده از بارندگی در مناطق روستایی و شهری استان خدمات رسانی کرده اند.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این مدت خدماتی مانند تخلیه آب در شماری از واحدهای مسکونی شهر یاسوج نیز با همکاری سه اکیپ نیروهای این ستاد انجام شده است.

 

نادری ابراز داشت:با بسیج گروه های جهادی و مردمی از سوی قرارگاه امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خدمات رسانی به آسیب دیدگان بارندگی های سیل آسا در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

 

خسارت به حوزه کشاورزی، زیرساخت های عمرانی و قطع راه های ارتباطی مناطق عشایر در شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون از پیامدهای بارندگی های روز گذشته تاکنون در استان بوده است.

 

عصر روز پنجشنبه ششم مرداد تاکنون ۴۰ منطقه کهگیلویه و بویراحمد درگیر بارندگی تابستانی است به طوری که در برخی مناطق مانند ماهور باشت ۱۲۵ میلیمتر باران گزارش شده است.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت