پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 بهمن 1395 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 12492

در راستای توسعه گردشگری صورت گرفت

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برم‌الوان / اعتبارات ۲۲۵ میلیونی ایجاد زیرساخت‌های برم‌الوان

باقری گفت: باید رونق بیشتری به گردشگری استان دهیم تا بتوانیم از این حوزه برای توسعه هر چه بیشتر کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه معاونین خود و همچنین با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه گردشگری برم الوان واقع در شهرستان بهمئی بازدید و از نزدیک با مشکلات این منطقه گردشگری آشنا شد.

به گزارش صدای جنوب،در این بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به ظرفیت گردشگری در منطقه برم‌الوان اظهار کرد: اگر زمین‌های اطراف این جاذبه گردشگری تعیین حریم شود می‌توانیم زیرساخت‌های گردشگری را به راحتی در منطقه ایجاد کنیم.

محمود باقری گفت: فرصت مناسبی برای شکل‌دهی و ایجاد زیرساخت‌های مختلف از جمله قایق‌سواری، پیست‌های پیاده‌روی و اسب‌سواری در اطراف این دریاچه وجود دارد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به برم الوان گفت: در سال جاری ۷۵ میلیون تومان اعتبار استانی از محل اعتبارات نفت و ۱۵۰ میلیون تومان هم از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری برای ایجاد زیرساخت‌ها در این مکان اختصاص داده شده است.

باقری با اشاره به اینکه استان ما با اقلیم چهار فصل همه ساله میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است، بیان کرد: باید رونق بیشتری به گردشگری استان دهیم تا بتوانیم از این حوزه برای توسعه هر چه بیشتر کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت