پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1401 ساعت 16:05:: شناسه خبر: 125181

حضورمیدانی و پیگیری های مستمر فرماندار چرام جهت رسیدگی به وضعیت سیل زدگان+تصاویر

  حضور میدانی در مناطق صعب العبور که بیشتر درگیری با سیلاب را داشتند ، بازدید لحظه‌ای از اقدامات دستگاه های متولی که مشغول لایروبی مسیل ها بودند و بررسی وضعیت عشایر محور این بازدیدها بود. به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۵/۲۷از مناطق سیل زده چرام بازدید کرد و ابتدا روستای […]

 

حضور میدانی در مناطق صعب العبور که بیشتر درگیری با سیلاب را داشتند ، بازدید لحظه‌ای از اقدامات دستگاه های متولی که مشغول لایروبی مسیل ها بودند و بررسی وضعیت عشایر محور این بازدیدها بود.

به گزارش صدای جنوب؛سید عبدالرحمان توفیقیان روز پنج شنبه ۱۴۰۱/۵/۲۷از مناطق سیل زده چرام بازدید کرد و ابتدا روستای سیمکی را بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات پرداخت و با استفادهاز یک دستگاه بیل مکانیکی کار بازگشایی جاده انجام شد  مقصد بعدی ایشان جاده چاسخار و وضعیت امداد رسانی به عشایر بود که جاده بازگشایی شده بود
سپس فرماندار وارد دره کر شد و از نزدیک مشکلات مردم اعم نبود جاده مناسب که خواسته اهالی بود بازدید و در این ارتباط قول مساعد داد به زودی جاده باز گشایی خواهد شد.

توفیقیان در طسوج وضعیت جاده ها و سیل بندها را مورد بازدید قرار داد که جاده ها بازگشایی و یک دستگاه بیل کار تعمیر سیل بندها و یک دستگاه بولدوزر کار بازگشایی ساورز را انجام می دهد.

مقصد بعدی فرماندارپهنالیلی بود که ضمن بازدید و تماس های برقرار شده به زودی یک دستگاه لودر کار بازگشایی را انجام خواهد داد.

پایان بخش سفر یک روزه فرماندار سرکشی از وضعیت آب روستای دهنو بود که الحمدالله کار اب رسانی انجام و مشکلی مشاهده نشد.

در این بازدید خیلی از مزارع دچار آبگرفتگی شده بودند که فرماندار از نزدیک در جریان این مشکلات قرار گرفتند.

توفیقیان با اشاره به اینکه باید حتما به مردم این منطقه کمک شود تا بتوانند سرپا بایستند و خسارات آنها جبران شود افزود: کانال های آب کشاورزی این منطقه دچار مشکل شده که بایدبازسازی صورت گیرد .

وی با بیان اینکه برای راه‌های ارتباطی این منطقه نیز مشکلاتی ایجاد و دسترسی مردم دچار مشکل شده است که این مشکلات قابل توجه است گفت: باید به سرعت مشکل دسترسی مردم برطرف شود .

توفیقیان با اشاره به اینکه مردم این منطقه مردمی شریف، انقلابی و دوستدار انقلاب بوده و با وجود همه مشکلات بسیار قانع، متین و خود‌دار هستند افزود: باید خسارات وارد شده به این مردم جبران شود .

وی با بیان اینکه سیل بندها در این منطقه باید احداث شود گفت: همه این موارد بررسی شده و در جلسه با حضور مسئولانی که در منطقه هستند این موارد پیگیری، دنبال و برای آنها تصمیم گیری می‌شود .

 

لازم به ذکر است دکتر توفیقیان از لحظه وقوع سیل تا کنون به طور مداوم به همراه معاونین و بخشدار مرکزی خستگی ناپذیر درکنار سیل زدگان شهرستان  بوده و از هیچ کوششی دریغ نورزیده است و این اقدام وی قابل تحسین هست.

 

             

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت