پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1401 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 125285

اصحاب رسانه با موضوعات مختلف بیمه ای، معیشتی و مسکن مواجه هستند/اصحاب رسانه در سبد حمایتی بیشتر باید مورد توجه باشند تا مشکلات آنها حل شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست گفت: در شرایط حاضر اصحاب رسانه با موضوعات مختلف بیمه ای، معیشتی و مسکن مواجه هستند و یکی از اهداف این نشست بررسی این مشکلات است.

صدای جنوب:

خبرنگار/محمدزارعی

نشست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اصحاب فرهنگ و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این نشست گفت: در شرایط حاضر اصحاب رسانه با موضوعات مختلف بیمه ای، معیشتی و مسکن مواجه هستند و یکی از اهداف این نشست بررسی این مشکلات است.
درخشان گفت: استان ما به نسبت جمعیت هنرمندان توانمندی های مختلف و  شاخص در حوزه های مختلف دارند،  در جشنواره فیلم فجر دو اثر سینمایی از استان ما بود، در کاریکاتور، خوشنویسی، نویسندگان ، مفاخر، هنر، فعالان قرآنی ظرفیت های مختلفی و حرف های خوبی وجود دارد.
این مسئول افزود: موفقیت ها مدیون فرهنگ و ارشاد نیست،بلکه ظرفیت ها و توانایی های فردی در این موفقیت ها نقش مهمی دارد،  میانگین رسانه های ما به نسبت دیگر استان های دیگر بیشتر و دارای خبرهای بالاتراست.
وی با بیان اینکه نرم حمایتی صندوق هنر از استان ما کمتر است،گفت: انتظار داریم این حمایت از هنرمندان ، فعالان قرآنی ، اصحاب رسانه از ظرفیت صندوق هنر بیشتر شود.
درخشان با بیان اینکه موسسات قرانی، مجموعه های صنفی، فرهنگی از قشرهایی خبرنگاران و فعالان از کرونا آسیب  بیشتری دیده و  نیاز به حمایت  دارند، گفت:  بسیاری از اصحاب رسانه مکان و مسکنی ندارند و به حمایت بیشتری نیاز دارند و با وجود برخی حمایت های ۵ الی ۱۵ میلیونی به حمایت بیشتری در حوزه تسهیلات بلاعوض نیاز دارند.
وی افزود: اصحاب رسانه در سبد حمایتی بیشتر باید مورد توجه باشند تا مشکلات آنها حل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت