پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 10:06:: شناسه خبر: 125328

تاکید معاون عمرانی استاندار بر تعیین تکلیف طرح های عمرانی

به گزارش  صدای جنوب   در پنجمین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد گزارش بازرسی از پروژه‌های عمرانی شهرستان دنا ارائه شد تا نواقص این پروژه‌ها بررسی و در مجموع فعالیت‌ها مناسب عنوان شود. سهمگین دبیر این نشست گفت: ایستگاه پمپاژ احمد قریب سمرون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی شده تا بیست و […]

به گزارش  صدای جنوب   در پنجمین نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد گزارش بازرسی از پروژه‌های عمرانی شهرستان دنا ارائه شد تا نواقص این پروژه‌ها بررسی و در مجموع فعالیت‌ها مناسب عنوان شود.
سهمگین دبیر این نشست گفت: ایستگاه پمپاژ احمد قریب سمرون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی شده تا بیست و سوم اسفند ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.
رئیس برنامه و بودجه در این نشست با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ پروژه فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که بالغ بر هزار میلیارد تومان اعتبار دارند و نیاز است با توجه به منابع محدود استانی اولویت بندی پروژه‌ها در دستور کار قرار بگیرد.
شهابی نسب رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: طرح پمپاژ سمرون و بن زرد دو طرح بزرگ استانی هستند که باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن‌ها به پایان برسد.
مدیر کل راه و شهر سازی استان در این جلسه گفت: پایه‌های برقی در مسیر راه تونل یاسوج ـ سمرون قرار گرفته که در صورتیکه این پایه ها جابه جا شوند عملیات اجرایی آن‌ها از سر گرفته می‌شود.
راستا افزود: برای مسیر جاده بابامیدان یاسوج ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرار داد بسته شده که ۴۰ میلیارد تومان مطالبات دارد.
معاون عمرانی استاندار در این جلسه گفت: قوانین ایمنی در عملیات اجرایی جاده سی سخت ـ کوه گل رعایت نشده که باید مورد بررسی قرار گیرد.
حاجی زاده افزود: طرح‌های عمرانی نوسازی مدارس به خصوص در سی سخت باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.
وی ادامه داد: پل تنگ چویل هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که با توجه به سیلابی که به وجود آمد این پل توانست از سیلاب جلوگیری کند پس باید ایمنی این پل تا پایان فصل پاییز ایجاد شود تا از سیل‌های احتمالی اینده جلوگیری شود.
وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا طرح‌های عمرانی خود را ساماندهی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت