پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 شهریور 1401 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 125373

با تدبیر ویژه مخابرات کهگیلویه وبویراحمد؛ دوگنبدان اولین شهر هوشمند کهگیلویه وبویراحمد می شود

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرداری دوگنبدان با شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد.

صدای جنوب؛

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویر احمد با حضور در شهرداری شهر دوگنبدان با رضا قشقایی شهردار این شهر دیدار و گفتگو کرد .
در این دیدار صمیمی سید محمد هادی امیری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همراهی شهردار دوگنبدان به ضرورت تجهیز شهر دوگنبدان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت ؛مخابرات منطقه در راستای تامین امنیت و ایجاد یک شهر هوشمند این آمادگی را دارد که نقطه به نقطه شهر دوگنبدان را با همراهی شهرداری به فیبر نوری مجهز نماید.
سید محمد هادی امیری گفت؛ فیبر نوری و نگهداری آن به صورت رایگان توسط مخابرات انجام و حفاری در مسیرهای مصوب شده توسط شهرداری صورت می گیرد.
براساس همین گزارش؛ رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست مخابرات منطقه و توجه ویژه آن به توسعه زیرساختی شهر گچساران گفت؛ یکی از آرزوهای دیرینه اعضای شورای شهر و شهرداری تجهیز شهر به فیبر نوری است ان شاءالله ظرف هفته آینده با حضور کارشناسان مخابرات و شهرداری نقاط مورد نظر به صورت میدانی بررسی و ضمن تهیه نقشه جامع بتوانیم اولین شهر هوشمند استان باشیم.
لازم به ذکر است در این نشست صمیمی کیانوش بلوطی عضو شورای شهر دوگنبدان و آرش احمدی رئیس مخابرات شهرستان گچساران مواردی را در خصوص الزامات توسعه تجهیز فیبر نوری شهر دوگنبدان مطرح کردند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت