پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 03:06:: شناسه خبر: 125387

زخم های آب و فاضلاب بر پیکره آسفالت شهرلنده/شهردار: بیشتر مناطق شهری زخم خورده آبفا هست+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، شهردار لنده از وضعیت کنده کاری ادارات خدمات رسان به خصوص آب و فاضلاب در سطح شهر لنده گلایه کرد و گفت: بیشتر مناطق شهر لنده زخم خورده آب و فاضلاب هستند. یکی از مهمترین چالش های اساسی در سطح شهرها وجود چاله چوله های متعدد ناشی […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، شهردار لنده از وضعیت کنده کاری ادارات خدمات رسان به خصوص آب و فاضلاب در سطح شهر لنده گلایه کرد و گفت: بیشتر مناطق شهر لنده زخم خورده آب و فاضلاب هستند.

یکی از مهمترین چالش های اساسی در سطح شهرها وجود چاله چوله های متعدد ناشی از کنده کاری های ادارات خدمات رسان است که به خودی خود علاوه بر وارد کردن خسارات به جلوبندی خودروها چهره زشتی از خود در منظر شهروندان نمایان می کند.

ادارات خدمات رسان به خصوص آب و فاضلاب شهرستان لنده به دلیل فرسودگی شبکه آب شرب شهری متاسفانه روزانه خیابان و یا کوچه ای نیست که کنده کاری نداشته باشد و هر روز شاهد زخم خوردن گوشه ای از آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر لنده هستیم.

این مسئله علاوه بر گلایه مندی شهروندان داد اعضای شورای شهر و شهرداری لنده را نیز درآورده است و شهردار لنده در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: شبکه آب شهر لنده سال های است که فرسوده است و همین امر نیز باعث شکستگی مرتب شبکه آب در کوچه ها و خیابان های اصلی شهر لنده می شود.

سلمان رنجبر گفت: با وجود همه این شکستگی ها هر ماه یکبار اقدام به روکش آسفالت مناطق کنده کاری شده می کنیم ولی بازهم شاهد کنده کاری در گوشه ای دیگر از سطح شهر هستیم.

وی گفت: این مهم در چندین جلسه با مسولان ادارات خدمات رسان بیان شد و نارضایتی مجموعه شهرداری و شورای شهر از این مسئله نیز بیان شده است.

شهردار لنده گفت: برای روکش آسفالت کوچه ها و معابر شهری که توسط ادارات خدمات رسان تخریب می شوند باید هزینه های زیادی شهرداری متحمل شود تا محل کنده کاری ها را ترمیم کند.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت