پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 125394

۸۹ کهگیلویه و بویراحمدی گرفتار کرونا

به گزارش صدای جنوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد همچنان ۱۱۴۰ نفر است. محمد غلام نژاد بیان کرد: هم اکنون ۸۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۳ نفر مبتلای قطعی و ۲ […]

به گزارش صدای جنوب رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد همچنان ۱۱۴۰ نفر است.

محمد غلام نژاد بیان کرد: هم اکنون ۸۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۴۳ نفر مبتلای قطعی و ۲ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

دکتر غلام نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ هزار ۶۵۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۲۴۴ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل پی سی آر ورپید تست است ۳۶ درصد موارد مثبت بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان روزانه در حال افزایش است گفت: پیش بینی می‌شود طی روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت