پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 08:06:: شناسه خبر: 125397

افزایش ۳۴ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  صدای جنوب ، جهانبخش وحدت نژاد گفت: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده اورژانس در پنج ماهه سالجاری ۱۱ هزار و ۱۳۴ ماموریت بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳.۴ درصدی داشته است. وی با اشاره به آمار غرق شدگی در استان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۵ نفر در […]

به گزارش  صدای جنوب ، جهانبخش وحدت نژاد گفت: تعداد کل ماموریت‌های انجام شده اورژانس در پنج ماهه سالجاری ۱۱ هزار و ۱۳۴ ماموریت بوده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۳.۴ درصدی داشته است.
وی با اشاره به آمار غرق شدگی در استان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۵ نفر در رودخانه‌های استان غرق و جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه پارسال که ۲۴ مورد بوده ۳۷ ددرصد کاهش داشته است.
وحدت نژاد عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ۴۴ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۵ مورد بوده است ۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان عنوان کرد: کل ماموریت‌های اورژانس استان در بخش تصادفات در پنج ماهه سالجاری ۳ هزار و ۹۸۳ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳ هزار و ۵۷۲ مورد بوده است ۱۰ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در پنج ماهه سالجاری ۷۰ سورتی پرواز در استان انجام شده است که در سال گذشته ۶۳ مورد بوده است و ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت