پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 شهریور 1401 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 125415

شهیدان رجایی وباهنر راه و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را شناخته بودند/با مردم بودن شعار هفته دولت+تصاویر

صدای جنوب  به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندارلنده گفت: نوع نگاه و راهی که شهیدان رجایی وباهنر ایجاد کرده بودند به گونه ای بود که راه و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را شناخته بودند و یک جهان بینی درست رسیده بودند. مراسم غبارروبی گلزارشهدای شهرستان لنده به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور امام […]

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، فرماندارلنده گفت: نوع نگاه و راهی که شهیدان رجایی وباهنر ایجاد کرده بودند به گونه ای بود که راه و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را شناخته بودند و یک جهان بینی درست رسیده بودند.

مراسم غبارروبی گلزارشهدای شهرستان لنده به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور امام جمعه،‌فرماندار، روئسای ادارات و نهادهای شهرستان لنده در جوار گلزار مطهر شهدای این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم فرماندار شهرستان لنده گفت:گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان رحایی وباهنر و شهدای گرانقدر شهرستان را که برای حفظ این انقلاب از جان شیرین خویش گذشتند تا این انقلاب روز به روز پرصلابت تر باشد.

جلال دانش تاکید کرد:دشمنان کور دل ما در روزهای آغازین انقلاب اسلامی با ترور شخصیت های ارزشمند انقلاب از جمله شهیدان رجایی و باهنر و بهشتی و سایر یاران می خواستند که حرکت توام با پیشرفت را متوقف کنند که الحمدالله نه تنها متوقف نشد بلکه روز به روز در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

وی گفت: نوع نگاه و راهی که شهیدان رجایی وباهنر ایجاد کرده بودند به گونه ای بود که راه و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را شناخته بودند و یک جهان بینی درست رسیده بودند.

فرماندار شهرستان لنده خاطرنشان کرد: عمل به توصیه های امام خمینی(ره) و تلاش برای خدمت بی منت به مردم در راستای اجرایی کردن انقلاب با سربازی و ولایی بودن خود آن را به منصه ظهور رساندند.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر دوشخصیتی بودند که با نگاه راهبردی نسبت به آینده انقلاب اسلامی با برنامه ریزی درست و نوع نگاه در آموزش وپرورش با راه اندازی معاونت پرورشی به تربیت نیروهای انقلابی پرداختند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت:با مردم بودن و اهل مردم بودن یکی دیگر از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است که این مهم باعث ماندگاری خدمات ارزشمند آنان شده است.

وی گفت: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی دیگر از ویژگی های شهیدان رجایی وباهنر است که این مهم در سایه سار عدالت اجتماعی به عنوان یک مسئله توحیدی سرلوحه کار این شهیدان بود.

دانش گفت: یکی از مهمترین افتخارات دولت سیزدهم با مردم بودن است که این را نه در شعار بلکه در عمل به منصه ظهور رسانیده است.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت