پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 شهریور 1401 ساعت 23:06:: شناسه خبر: 125632

مصمم به برقراری پرواز یاسوج به کشور عمان هستیم

سیدعلی احمدزاده در دیداری که نماینده ای از آژانس هواپیمایی الرفاء حضور داشت، تاکید کرد: استان آماده است تا این شرکت خط پروازی یاسوج – عمان را راه اندازی کند. استاندار کهگیلویه  وبویراحمد با بیان اینکه، سرعت عمل در این کار برای ما خیلی مهم است، اظهار داشت: در این استان ۲ فرودگاه یاسوج و […]

سیدعلی احمدزاده در دیداری که نماینده ای از آژانس هواپیمایی الرفاء حضور داشت، تاکید کرد: استان آماده است تا این شرکت خط پروازی یاسوج – عمان را راه اندازی کند.

استاندار کهگیلویه  وبویراحمد با بیان اینکه، سرعت عمل در این کار برای ما خیلی مهم است، اظهار داشت: در این استان ۲ فرودگاه یاسوج و گچساران آمادگی برقراری ۲ تا ۳ پرواز در هفته را دارند و به مرور قابل توسعه و افزایش پروازها می باشند.
وی با بیان اینکه برای پروازهای بین المللی باید شروعی داشته باشیم تصریح کرد: برای تامین هواپیما و راه اندازی پروازها قطعا مسئله تسهیلات و آورده آن هم مورد توجه خواهد بود.
دکتراحمدزاده ابراز داشت: با برقراری این پروازها، استان به لحاظ گردشگری از جمله بوم گردی، صادرات، واردات و زمینه برای معرفی توانمندی ها، ظرفیت های استان  و جذب سرمایه گذار فراهم می شود.
استاندار یادآور شد: فرودگاه یاسوج اکنون آماده این پروازها می باشد و برای فرودگاه گچسارن قول تامین و نصب کامل تجهیزات را گرفته ایم.
احمدزاده گفت: جام جهانی قطر هم در پیش است و همجواری آن با کشور عمان به اهمیت موضوع  می افزاید و علاوه بر جابجایی توریسم و مسافر محصولات لازم از جمله آب معدنی که ۱۶ کارخانه تولید آب معدنی با کیفیت بالا داریم می تواند زمینه ساز برای شروع این پروازها باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد، از دیگر توانمندی های منحصر به فرد استان گیاهان دارویی و تنوع آنها، محصولات بهداشتی و آرایشی و شوینده های گیاهی که همه طبیعی هستند اشاره کرد و افزود: این استان دارای میوه ها و از جمله سیب با کیفیت بالا برای صادرات می باشد.
احمدزاده، رودخانه های فراوان، چشمه زارها، مکان های گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی و قله های رفیع دنا برای کوهنوردی در استان را از دیگر ظرفیت ها در حوزه گردشگری در این استان مطرح کرد.
ابوالفضل غلام رضازاده نمایند شرکت هواپیمایی الرفاء هم گفت: این شرکت آمادگی کامل برای راه اندازی پرواز یاسوج به کشور عمان را اعلام می کند و از هم اکنون پیگیر برقراری این پروازها خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت