پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 شهریور 1401 ساعت 18:06:: شناسه خبر: 126134

۵۲برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس درشهرستان چرام برگزار می‌شود

  سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در گفت وگوی با خبرنگاران شهرستان بیان کرد؛ دفاع مقدس، میراثی گرانبها و تاریخی جاودان است که طبق آن، ایثارگران جان بر کف ثابت کردند خاک می خورند، اما خاک نمی دهند؛ دست هایشان بسته شده و زنده به گور می شوند، اما […]

 

سرهنگ پاسدار مصطفی اقبالی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در گفت وگوی با خبرنگاران شهرستان بیان کرد؛ دفاع مقدس، میراثی گرانبها و تاریخی جاودان است که طبق آن، ایثارگران جان بر کف ثابت کردند خاک می خورند، اما خاک نمی دهند؛ دست هایشان بسته شده و زنده به گور می شوند، اما تن به خفت و ذلت نمی دهند. بنابراین ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان و آزادگان موجب زنده نگه داشتن و پویایی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تاثیر آن بر حفظ روحیه مقاومت و اقتدار ملت ایران و آثار آن بر نسل جوان، جوان امروزی که جنگ را فقط در کتاب ها و فیلم ها دیدند بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ اقبالی پور در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان چرام گفت: در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و حفظ و نشر ارزش‌ها در شهرستان چرام، نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با بیان اینکه ۵۲ عنوان برنامه تدارک دیده شده که در طول هفته دفاع مقدس در چرام برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این برنامه‌ها را در وهله اول انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل هایی دانست که جنگ را ندیده اند.

وی اجرای صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده های مکرم شهدا را از جمله این برنامه‌ها دانست.

نشست بصیرتی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب، سخنرانی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره های شهدا، میز خدمت ادارات، اعزام گروه‌های جهادی اعزام تیم‌های پزشکی و بهداشتی از دیگر برنامه‌هایی بود که فرمانده ناحیه مقاومت چرام به آن اشاره داشت.

وی اضافه کرد: همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان دوران شهادت در دفاع مقدس که این برنامه در سطح ملی و همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ برای سومین بار در سطح شهرستان برگزار می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت