پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مهر 1401 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 126171

امام جمعه دهدشت:

جمهوری اسلامی دستان بر ماشه دشمنان را از بازو قطع خواهد کرد

جمهوری اسلامی دستان بر ماشه دشمنان را از بازو قطع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در دهدشت اظهار کرد: ما امروز عزادار بی‌حرمتی به قرآن‌ و پرچم مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان این که ۲۸ صفر امسال با سال‌های قبل متفاوت است، گفت: امروز جبهه کفر و الحاد با خیال باطل خود مقابل جمهوری اسلامی قد عَلَم  کرده، اما ما تا زنده‌ایم در صحنه ایستاده‌ایم و دشمن روز به روز ذلیل‌تر خواهد شد.

امام جمعه دهدشت با بیان این که برای این پرچم انسان‌های بزرگی جان خود را فدا کردند، ادامه کرد: در گذر تاریخ انسان‌های زیادی از هارون‌الرشید تا معاویه، متوکل عباسی، یزیدیان و معاویه مقابل جبهه اسلام ایستادند، حال این افراد کجای تاریخ هستند؟

وحدانی‌فر از آشوبگران به عنوان افراد روی کف آب عنوان تصریح کرد: حزب‌الله با رأفت اسلامی مقابل این افراد ایستاده، اگر بنا باشد در میدان باشیم نه افرادی که در کف خیابان هستند بلکه اربابان آن‌ها را به درک واصل خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: حاصل ما جوانان مدافع حرمی هستند که مقابل دشمن قد عَلَم کردند و امروز جوانان ما از جوانان صدر انقلاب و مادران ما از مادر وهب در صحنه‌تر هستند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن ۴۰ سال لشکرش را به میدان آورده است، اعلام کرد: اما جمهوری اسلامی راه را بر دشمن بست و ما بر سر اصل نظام جمهوری اسلامی با کسی تعارف نداریم و دستی که بر ماشه رود از بازو قطع خواهیم کرد.

وحدانی‌فر با بیان این که عده‌ای به بهانه جایگا‌ه‌های علمی خود بیانیه علیه نظام جمهوری اسلامی می‌دهند، ابراز کرد: به شما می‌گوییم ای اشعث‌های زمانه، ای ابوموسی و عمرعاص‌های زمان که حق و باطل را مخلوط می‌کنید ما با کسانی مقابل جمهوری اسلامی بایستند هیج تعارفی نداریم.

وی خواستار مراقبت والدین از فرزندانشان برای جلوگیری از حضور در تجمعات شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت