پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1395 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 12635

ویژه برنامه های ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در دهه فجر تشریح شد

برومندزاده با اشاره به دشمنی همیشگی استکبار با جمهوری اسلامی ایران افزود:اصحاب رسانه در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب و بیان پیشرفت ها اطلاع رسانی کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های دهه فجر را تشریح کرد.
به گزارش صدای جنوب،سعید برومندزاده اظهارداشت:انقلاب اسلامی ایران متفاوت از سایر انقلاب هایی بوده که تاکنون رخ داده است.

وی گفت:در سایر انقلاب ها از ابزار نظامی و قوه قهریه استفاده شده اما در به ثمر نشستن انقلاب ما هم درشکل گیری و هم  در تحقق اهداف نقش پررنگ مردم دیده میشود.

برومندزاده افزود:آنچه امروز مهم است تبیین انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جوان است.

وی با اشاره به دشمنی همیشگی  استکبار با جمهوری اسلامی ایران افزود:اصحاب رسانه در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب و بیان پیشرفت ها اطلاع رسانی کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت:۱۱۵ برنامه در قالب ۶۸ عنوان در شهر دهدشت و بخش‌‍ های تابعه برگزار خواهد شد.

سعید برومندزاده با بیان اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به صورت درون سازمانی و برون سازمانی  تدارک دیده شده است،گفت: فردا همزمان با سراسر کشور برنامه استقبال نمادین ورود امام به میهن از محل اداره فنی و حرفه‌ای به سمت گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهر،نواختن گلبانگ انقلاب در یکی از مدارس،اجرای تئاتر خیابانی به همت بسیج هنرمندان،اجرای نشست‌های بصیرتی ،سرکشی از خانواده شهدا و توزیع بروشور دستاوردهای انقلاب و حضور در مراسم نمازجمعه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب است.

برومندزاده با اشاره به شعار گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی اظهارداشت در این دهه سه پروژه‌ اقتصاد مقاومتی افتتاح می شود.

وی از  برگزاری اردوهای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم خبرداد.

سرهنگ سعید برومندزاده گفت:برگزاری مسابقات ورزشی ،جشنواره ها و عکاسی برای دانش آموزان بعنوان جامعه هدف بخش زیادی از برنامه ها را به خود اختصاص داده است.

برومندزاده با بیان اینکه جشن‌های محله محور در مناطق کمتر برخوردار شهر از جمله محله گلزار دهدشت برگزار خواهد شد یادآوری کرد: فرهنگسرای این محله به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی در حال کار است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت