پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1395 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 12638

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در هیچ دستگاهی استخدام نداریم

به جزء دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سهمیه جذب ۱۴۴ نفری فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای ۵۰ درصد در هیچ دستگاهی استخدام نداریم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تبریک دهه فجر صیانت از حقوق شهروندی و رعایت حجاب و عفاف را دو مقوله مورد توجه دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب برنامه‌های مهمی هستند که در دستگاه‌ها اجرا و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: برای افزایش رضایت‌مندی در بین مردم خدمات مورد نظر توسط دستگاه‌ها ارائه شود و مصادیق تبعیض در دستگاه‌ها را انعکاس دهیم تا با این موارد برخورد و اصلاح شوند.

وی تصریح کرد: تخلفات و مزاحمت‌هایی که در دستگاه‌ها صورت می‌گیرد به هیات‌های تخلفات اداری ارجاع داده شود تا با این موارد برخورد شود و دیگر چنین مواردی را شاهد نباشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه دهه فجر هویت دینی و عید نوروزی هویت ملی است، افزود: انقلاب اسلامی انقلاب معروفات و نهی از منکر است که در همین زمینه باید هویت دینی و ملی را ارتقا دهیم و آسیب‌ها و ایرادها را رصد و برطرف کنیم.

محمدی در بخش دوم سخنان خود به استخدام در ادارات و دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به جزء دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سهمیه جذب ۱۴۴ نفری فرزندان ایثارگران و جانبازان بالای ۵۰ درصد در هیچ دستگاه‌ی استخدام نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: در ادارات نیروهایی در قالب شرکتی و خدماتی مشغول به کار هستند که علاوه بر تشکیل کمیته‌ای به دستور استاندار برای بررسی استخدام‌ ادارات، مصوبه‌ای آماده شده و ادارات ملزم به رعایت سلسله مراتب اداری در استخدام‌ها و جذب نیرو هستند.

وی با بیان اینکه جذب نیرو در ادارات باید منصفانه باشد، افزود: حتی اگر قرار است شهرداری یاسوج یک نیروی خدماتی را جذب کند باید این کار را با رعایت سلسله مراتب اداری انجام دهد.

این مسؤول بیان کرد: در طول سه سال، حتی یک نیرو در استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمدچه در قالب نیروی شرکتی، خدماتی و قراردادی جذب نشده‌اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت