پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 آبان 1401 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 127050

دختر ۱۸ ساله دهدشتی از آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

حوالی حدود اذان مغرب چهارشنبه ۴ آبان، تیراندازی تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) رخ داد که موجب شهید شدن حدود ۱۵ نفر از هموطنانمان تاکنون و مجروح شدن بیش از ۳۰ نفر از شهروندان شد و در پی آن مردم ایران و استان فارس عزادار شدند.

صدای جنوب:

در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز یک دختر ۱۸ ساله دهدشتی به نام فاطمه‌السادات پیروزان دچار آسیب شد.

به گزارش صدای جنوب، حوالی حدود اذان مغرب چهارشنبه ۴ آبان، تیراندازی تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) رخ داد که موجب شهید شدن حدود ۱۵ نفر از هموطنانمان تاکنون و مجروح شدن بیش از ۳۰ نفر از شهروندان شد و در پی آن مردم ایران و استان فارس عزادار شدند.

در پی این حادثه یک دختر ۱۸ ساله از دهدشت به نام فاطمه‌السادات پیروزان در این حادثه آسیب دید.

بنا به گفته خانواده پیروزان، این دختر خانم فورا توسط تیم پزشکی به بیمارستان بقیه‌الله شیراز انتقال داده می‌شود و بعد از تلاش چندین ساعته پزشکان احیاء می‌شود و سلامتی خود را به دست می‌آورد.

بعد از احیاء و توصیه پزشکان او را به سالن بیمارستان هدایت می‌کنند که ناگهان با پخش صحنه‌های دلخراش حرم مطهر توسط تلویزیون محوطه سالن، مجددا این دخترخانم به زمین می‌افتد که دوباره تیم پزشکی او را احیاء می‌کنند.

بنا به گفته خانواده پیروزان، هم‌اکنون حال فاطمه خانم مساعد است و آن‌ها بر این باور بودند که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم نترسانید ما را چرا که بنا به فرموده پیرجماران این جنایت‌ها مایه بیدارشدن ملت ما است که فرمود: “بکشید ما را، بیدارتر می‌شویم”.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت